Deci ce nu pricepi? Rolul ambreiajului? Vezi asta si apoi mai apui ce te doare.
http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/15-ambreiaj-automobile.html
Nu la asta ma refeream cum se face schimbarea de viteze la aceasta motocicleta rolul ambreiajului il stiu si eu
Constructia cutiilor de viteze auto / moto difera. In ecuatie la cutiile moto intra in loc de mana piciorul, iar comanda vitezelor dpdv constructiv e mai simpla pe schema care o au. Treapta 1 e in jos, cand tragi in sus dupa a 1 a - ai scos din a 1 a in punctul mort, tragi in sus a2a oara bagi a 2 a. Restul vitezelor de sus se shimba din una in alta fara sa mai treci prin punctul mort dintre 1 si 2. Intre vitezele 2, 3, 4, 5, nu ai punct mort. E putin dificil la inceput, ia ceva timp sa te inveti, sa simti cu piciorul vitezele, sa stii cand ai scos din viteze in punctul mort dintre a 1 a si a 2 a ca sa poti sa stai pe loc fara debraiere, sa simti prin ce viteze ai trecut si in care esti. Numai practica te rezolva. Pare putin mai confuza treaba la inceput cand vii de pe masini unde le ai dispuse in H si sunt clare ca buna ziua, dar nu e f greu.