Pentru o reglare optima, surubul de amestec il strangi de tot, apoi il desfaci 1, 5 ture, surubul de aer(relanti) regleaza cantitatea de aer necesara pornirii si pentru amestec. Practic actioneaza direct asupra cursei pistonasului din interiorul carburatorului, cand il strangi se mareste fanta intre pistonas si corpul carburatorului,(creste cantitatea de aer ) bineinteles si turatia motorului, iar cand il desfaci se micsoreaza fanta, cantitatea de aer si turatia motorului. Intodeauna dupa ce ai demontat un carburator este bine inainte de montare sa-i lasi o fanta intre pistonas si corpul carburatorului, de 1-1, 5 mm pentru o pornire sigura, iar cel de amestec intodeauna dupa ce l-ai inchis de tot, il deschizi 1, 5 ture.
La noroc: cel cu cap cruce ar fi șurubul de ralanti, celălalt (minus) șurubul de amestec.
Cel mai simplu e să desfaci drăcia și să vezi cu ochii tăi ce anume acționează fiecare dintre ele.
Ca teorie, vezi aici:
http://peswiki.com/index.php/PowerPedia:Carburetor
Din surubul din stanga cel inclinat se regleaza, amestecul (benzina, aer, ulei) iar din surubul din mijloc se regleaza relantiul (aer).
Pentru o reglare optima, surubul de amestec il strangi de tot, apoi il desfaci 1, 5 ture, surubul de aer(relanti) regleaza cantitatea de aer necesara pornirii si pentru amestec. Practic actioneaza direct asupra cursei pistonasului din interiorul carburatorului, cand il strangi se mareste fanta intre pistonas si corpul carburatorului,(creste cantitatea de aer ) bineinteles si turatia motorului, iar cand il desfaci se micsoreaza fanta, cantitatea de aer si turatia motorului. Intodeauna dupa ce ai demontat un carburator este bine inainte de montare sa-i lasi o fanta intre pistonas si corpul carburatorului, de 1-1, 5 mm pentru o pornire sigura, iar cel de amestec intodeauna dupa ce l-ai inchis de tot, il deschizi 1, 5 ture.