| CDenis1997 a întrebat:


Am si eu o nelamurire si sper sa o rezolv.
Am un atv de 110cc si am acest carburator pe el: http://i00.i.aliimg.com/......Kazuma.jpg

Nelamurirea ar fi urmatoarea:
Ce semnifica fiecare jurub din cele doua din imagine.
Adica care e benzina si care e aerul.

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Pentru o reglare optima, surubul de amestec il strangi de tot, apoi il desfaci 1, 5 ture, surubul de aer(relanti) regleaza cantitatea de aer necesara pornirii si pentru amestec. Practic actioneaza direct asupra cursei pistonasului din interiorul carburatorului, cand il strangi se mareste fanta intre pistonas si corpul carburatorului,(creste cantitatea de aer ) bineinteles si turatia motorului, iar cand il desfaci se micsoreaza fanta, cantitatea de aer si turatia motorului. Intodeauna dupa ce ai demontat un carburator este bine inainte de montare sa-i lasi o fanta intre pistonas si corpul carburatorului, de 1-1, 5 mm pentru o pornire sigura, iar cel de amestec intodeauna dupa ce l-ai inchis de tot, il deschizi 1, 5 ture.

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

La noroc: cel cu cap cruce ar fi șurubul de ralanti, celălalt (minus) șurubul de amestec.
Cel mai simplu e să desfaci drăcia și să vezi cu ochii tăi ce anume acționează fiecare dintre ele.
Ca teorie, vezi aici:
http://peswiki.com/index.php/PowerPedia:Carburetor

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Din surubul din stanga cel inclinat se regleaza, amestecul (benzina, aer, ulei) iar din surubul din mijloc se regleaza relantiul (aer).

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Jicarean_Calin_1960):

Pentru o reglare optima, surubul de amestec il strangi de tot, apoi il desfaci 1, 5 ture, surubul de aer(relanti) regleaza cantitatea de aer necesara pornirii si pentru amestec. Practic actioneaza direct asupra cursei pistonasului din interiorul carburatorului, cand il strangi se mareste fanta intre pistonas si corpul carburatorului,(creste cantitatea de aer ) bineinteles si turatia motorului, iar cand il desfaci se micsoreaza fanta, cantitatea de aer si turatia motorului. Intodeauna dupa ce ai demontat un carburator este bine inainte de montare sa-i lasi o fanta intre pistonas si corpul carburatorului, de 1-1, 5 mm pentru o pornire sigura, iar cel de amestec intodeauna dupa ce l-ai inchis de tot, il deschizi 1, 5 ture.