anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am si eu o problema am un ford focus 1.8. TDDI disel din 2002, am si eu o problema va rog sa ma ajutati cei care stiti.ittr-o zi can am plecat la servici nu a pornit la prima cheie dar in schimb la a doua cheie a pornit.can am plecat de la sevici a pornit normal si se comporta normal. dupa alta pornire am intampinat acelasi nucru dar a pornit la a4-a cheie, observand in oglinda ca in spatele meu turando parca scoatea fum nergru, dar nu afecta ca putere. apoi la relantiu mi s-a oprit si nu a mai pornit deloc.am duso la un tester si a spus ca nu e nimic in neregula si mi-a dat un raspuns ca ar putea fi sarita de la punct.am verificar distributia si este la punct nici cureua nu e uzata are 40.000 km de cand am schimbato.am schimbat si filtrul de motorina, am verificat daca pomba baga pe la piulita de la injector si functiona, am incercat cu spray-ul de pornire pe la admisie sa vad daca porneste dar am obtinut un relantiu slab in care nu puteai accelera dupa care s-a oprit si nu a mai pornit ni cu spray-ul. oare ar putea fi pompa de injectii? daca stiti ce ar putea fi spuneti-mi.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

A avut o problema asemanatoare un prieten, dar el are motor 1.8 TDCI.
Dupa ce mecanicii 'inteligenti' de la noi din oras l-au trimis sa-si reconditioneze injectoarele, am mers la un nene cu experienta in injectii common-rail (tu ai injectie clasica cu pompa rotativa, fara rampa comuna), care in 5 minute ne-a zis ca injectia functioneaza impecabil (a verificat asta masurand cantitatea de motorina refulata de injectoare).
Am mers apoi la un mecanic cu foarte multa experienta in Ford-uri (curtea acelui service era pe jumatate ocupata cu Ford-uri care stateau la coada la el.
A mers aproape cu ochii inchisi la senzorii de turatie. Unul e pe axul cu came, sus, se ajunge usor la el. L-a inlocuit (120 de lei), dar problema a ramas. A ridicat masina pe elevator, a scos cel de-al doilea senzor, aflat undeva in partea de jos a motorului (cred ca spre volanta, nu stiu), l-a curatat de pilitura (senzorul e magnetic), iar masina si-a revenit, nu se mai oprea, nu mai scotea fum, si pornea bine.
Problema fusese identica cu a ta: intr-o dimineata n-a mai vrut sa mearga bine, pornea, se oprea, scotea fum, mergea neregulat, dar daca o accelera mergea rotund, si tragea normal, dar cu fum dupa ea.
Daca din intamplare esti de prin Bucovina-Moldova, mecanicul ala priceput e intr-un service Liqui-Moli din localitatea Siret (la granita cu Ucraina).

| marian1234321 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Nu eu sunt din Tulcea, dar multumesc pentru sfat

2 răspunsuri:
| marian1234321 a răspuns:

Va rog ajutati-ma nu stiu ce sa mai fac