Calculatorul in sine poate nu, dar se mai intampla sa o ia razna softul, nu stiu de ce. Cauta pe cineva care iti poate face o remapare, cu softul original.
Fumul negru e de la amestec bogat, daca il scoate la pornire e oarecum normal, asa fac unele motoare Renault, dar daca il scoate si "la cald", e clar o problema.
Daca la partea de filtre/clapete ai verificat tot, ma gandesc la supape... Poate nu e tras corect la punct motorul, din distributie, si din cauza asta nu are timp sa traga suficient aer... Unii mecanici depisteaza chestia asta din parametrii motor, insa majoritatea nu.
Eu nu fac distributii, insa din cate stiu, un mecanic bun se "prinde" destul de repede daca e pus la punct un motor sau nu, daca desfac capacul distributiei.
Are multi km? Motorul 'toarce' normal, sau are zgomote de uzura?
Verifica sa nu ai roti care se blocheaza, sau 'defecte' de genul cutia fara pic de ulei in ea (s-ar incalzi puternic, si ar schimba greu).
Vezi sa nu ai scurgeri pe traseul rezervor-motor; daca are retur, asigura-te ca nu e infundat.
Verifica bujiile ca sa-ti dai seama cum e amestecul de aer/benzina; daca bujiile sunt negre, inseamna ca functioneaza cu amestec prea bogat in benzina, de acolo si mersul inecat (gatuit), iar cauza ar putea fi socul automat. Acel soc este posibil sa aiba un bulb separat de citire a temperaturii, daca ala se defecteaza, ramane socul "tras" permanent, si merge inecata.
As zice sa verifici inca odata racirea (termostatul), nu e normal sa ramana asa rece motorul, decat daca folosesti permanent aeroterma, pe o treapta mare.
Si inca ceva, la o masina pe benzina, 10% e normal in afara localitatii, daca distantele parcurse sunt mai scurte de 10km. Ai nevoie de drumuri de 20-30km dintr-o bucata, ca motorul sa circule cald, altfel el in 10km abia se incalzeste, si ai consum aproape ca si urban cu el.
Segmenti sunt foarte buni are o compresie buna, km 16381, motorul merge foarte frumos "rotund" nu întrerupe nu troncane, scurgeri pe traseu nu are am verificat chiar si demontat rezervor, returul functioneaza bine, acel bulb de citire a temperaturi a fost schimbat nou si chiar si socul automat, bujiile sunt negre cand le scot pentru ca da cu fum negru insa functioneaza bine iar consumul a fost facut pe o distanta mare am parcur un drum de 55 km de acasa pana la intrare Bucuresti si mi-a consumat 5 litri. Se poate sa fie calculatorul de vina?
Calculatorul in sine poate nu, dar se mai intampla sa o ia razna softul, nu stiu de ce. Cauta pe cineva care iti poate face o remapare, cu softul original.
Fumul negru e de la amestec bogat, daca il scoate la pornire e oarecum normal, asa fac unele motoare Renault, dar daca il scoate si "la cald", e clar o problema.
Daca la partea de filtre/clapete ai verificat tot, ma gandesc la supape... Poate nu e tras corect la punct motorul, din distributie, si din cauza asta nu are timp sa traga suficient aer... Unii mecanici depisteaza chestia asta din parametrii motor, insa majoritatea nu.
Eu nu fac distributii, insa din cate stiu, un mecanic bun se "prinde" destul de repede daca e pus la punct un motor sau nu, daca desfac capacul distributiei.
Fum scoate tot timpul si la cald si la rece iar distributia a fost verificata in urma cu 3-4 luni s
Fum scoate mereu si la cald si la rece iar distributia a fost verificata in urma cu 3-4 luni si era ok si nu consuma, insa de 1 luna a inceput sa consume si nu cred ca se deregla singura distributia pentru ca nu am mai umblat la ea insa am sa mai verific odata daca este ok, saptamana trecuta am reglat axul culbutor si tot degeaba, daca nici cu distributia nu rezolv nimic ma duc cu ea la service sa o puna pe tester sa se conecteze la calculator si sa vada daca este problema de soft sau nu. Atunci ar trebui sa spuna ea singura ce are, ce o "doare".
Ce motiv ar mai putea avea faptul ca apa nu tece de 50-60 dupa un drum de peste 50 km, in afara de termostat care a fost înlocuit cu unul nou si îmi este greu sa cred ca nu functioneaza corect?
Daca mergi cu aeroterma pornita, se raceste motorul de la ea.
Alta cauza care sa tina motorul rece, nu stiu.
Nu prea merg cu aeroterma pornita. Astazi am verificat si distributia si este in perfecta stare, cureaua este buna si este la punctul ei iar tachetii sunt bine reglati asa ca a mai ramas decat calculatorul cu care am sa ma duc pentru o resoftare.
Cred ca segmentii tai sunt foarte uzati, incearca sa schimbi uleiul sa pui ceva mai vascos si vezi daca are vreun randament. daca se cunoaste cu 1-2% poate sunt segmentii, daca nu incearca cu un gpl
Segmeti sunt buni are compresia buna daca era sementi "manca" ulei anul trecut a fost facut schimbul de filtru si ulei si nu a scazut deloc uleiul este tot asa cum l-am pus.