Deci... ideea este urmatoare: faptul ca iti fierbe apa nu are nici o legatura cu garnitura, daca iti intra apa in chiuloasa ea nu se mai intoarce in sistemul de racire.
deci este fie pompa de apa fie termostatul. tind sa cred ca este termostatul pentru ca daca se incalzeste in 2-3 km este EXTREM de repede, motorul nu se incalzeste asa de repede nici macar daca nu are apa in el.
Daca ii din cauza bulbului atuncea temperatura doar iti creste, dar daca fierbe apa in borcan adica face bule atuncea 88%ii garnitura de chiuloasa!
Salut,
Arderea garniturii de chiuloasa este urmarea fierberii motorului si se vede la vas de expansiune spuna galbena, nivel crescut de ulei in baie ..etc, in concluzie nu poate fi garnitura.
Daca ai spus ca radiatorul nu se mai incalzeste sigur este termostatul blocat pe pozitia inchis ( el cand trece pe pozitia deschis lasa ca apa calda sa treaca si prin radiator, pentru a se raci).
O alta varianta ari fi vreun furtun de la racire sa fie infundat.
Multa bafta.
Cineva a avut un opel vectra b, si ii fierbea apa dupa un timp. S-a dovedit ca capacul de la aia de apa era spart si intra aer pe acolo sau ceva de genul.
A ramas termostatul blocat... schimba-l si daca tot iti fierbe e pofibil sa fie fisurata chiulasa, sau mai ieftin garnitura
Cel mai probabil garnitura la chiloasa vezi daca scoate fum alb sau daca face bule in borcan accelerezi mai tare
...