Deci ai mers fara antigel. Ce dragut!
Ca si cum i-ai da foc, apoi ai intreba de ce nu mai are aceeasi culoare.
Am mai intalnit soferi de duminica, iar in 90% din cazuri nici macar nu isi permit reparatiile care trebuie facute in urma lor.
PS: la VW nu indica bine ceasul de temperatura, poti avea 90 de grade in bord si 107 in radiator.
Un motor vechi, diese, fiert o data, va avea nevoie de prea multe proceduri, ca sa mai merite reparat.
Trebuie inlaturate eventualele cauze (termostat, pompa apa, furtun spart), apoi revizuita chiulasa si vazut daca e spart vreun radiator.
La o masina de 3000 de lei, vorbim de o investitie cel putin egala cu valoarea ei.
Termostatul pompa de apă și furtunele sunt noi.Am schimbat tot sistemul inclusiv borcanul când am cumpărat mașina nu că era necesar dar am zis sa fiu sigur...am lăsat azi mașina la service și chiulasa e in regulă la fel și garnitura...am găsit și problema.Radiatorul din habitaclu e spart și pe acolo curgea antigel