Poate sa fie uzati secmenti, poate sa fie uzata cureaua (daca nu e pe lant), limitatorul stii unde se afla? .....in toba! desfa toba si uitate ca are ca un capat de fluer,daca nu schimbo,si depinde si de carburator daca e pe pompa injectoare,sau carburator normal,modelele noi sunt varza,nu te lasa sa modifici mai nimic. Dupa cum zici tu "uneori tot mai da sa se opreasca..." e nevoie sa il cureti desfal bucati si spalal cu benzina sau cu spirt,ai grija sa nu rupi ceva in el,sau vezi ca in burta (capacul ala negru) carburatorului are o pernuta acum depinde si de model,daca ai carburator diferit, lasa marca si modelul, eu sunt pasionat de ATV si scotere, modele pana in 125, te pot ajuta, o zi buna
Odata ce ai zis ca e limitat la 50km/h, la ce te astepti? daca ti se pare ca se inneaca, atunci carburatorul e de vina.
Da, mai face figuri, am reglat benzina la 2 ture si jumatate iar acum sta putin mai turat, dar uneori tot mai da sa se opreasca... si ce sa fac, sa schimb carburatorul?
Salut! nu stiu dar poate ma poti ajuta, acesta este carburatorul atv-ului :
http://www.okazii.ro/......t-a1249920
Si aici o poza cu atv-ul:
http://www.anunturi-auto.ro/atv_quad-bmw_125cc-254018_1.jpg
Multumesc ca ma ajuti!
Nici un link din 2 nu functioneaza la link-ul 1rodusul nu mai exista la aceasta adresa..link 2:Forbidden
You don't have permission to access /atv_quad-bmw_125cc-254018_1.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Scuze, trimit alutul
atv:
http://suceavacity.olx.ro/atv-bmw-125cc-iid-225663962
carburator:
http://www.gmxmotorbikes.com.au/gmx-carburator-125cc-4-stroke.html
sper sa mearga.
Un carburator te costa in jur la 200£ nu iti convine,se poate schimba componentele, in plus tr sa cunosti ce este consumat in el, eu zic ca e pernuta uzata si nu mai vaporizeaza bine benzina, iar daca ai bani sa iti cumperi unul nou te sfatuesc sa iti cumperi unul mai mare ca ala care il ai,, ex. daca ai de 17 cumpara unul de 21 consuma mai mult,da fuge mai tare,si daca vrei sa mearga corect cu carburatorul care il ai,cumpara si un cilindru cu piston complet(modifica,mai mare de cat pistonul, cilindrul care il ai, fai niste poze, sau cauta pe net si lasale aici, sa vad cu ce model te complici.
Am de gand sa cumpar un carburator nou, am pe cineva care cunoaste un pic am sa-l intreb ce cilindru. Revin cu poze putin mai indata .....multumesc mult ca ma ajuti
Poate sa fie uzati secmenti, poate sa fie uzata cureaua (daca nu e pe lant), limitatorul stii unde se afla? .....in toba! desfa toba si uitate ca are ca un capat de fluer,daca nu schimbo,si depinde si de carburator daca e pe pompa injectoare,sau carburator normal,modelele noi sunt varza,nu te lasa sa modifici mai nimic. Dupa cum zici tu "uneori tot mai da sa se opreasca..." e nevoie sa il cureti desfal bucati si spalal cu benzina sau cu spirt,ai grija sa nu rupi ceva in el,sau vezi ca in burta (capacul ala negru) carburatorului are o pernuta acum depinde si de model,daca ai carburator diferit, lasa marca si modelul, eu sunt pasionat de ATV si scotere, modele pana in 125, te pot ajuta, o zi buna
Pai alea care le-ai schimbat tu nu conteaza chiar asa mult la forta de tractare..In primul rand conteaza viteza eu cu un Atv cu 100km/h urcam pante la 75 Grade.Mai conteaza si rotiile pentru ca daca sunt uzate nu prea urca.
Parerea mea este sa vinzi si sa-ti iei unul cu peste 75km/h.
Este limitat la 50 km/h daca as scoate limitatorul merge pana la aproximativ 80 km/h, are motor yamaha.