Masina trebuie sa stea dreapta cand verifici uleiul.
Depinde ce fel de joja ai; la majoritatea masinilor, daca a scazut mai mult de 1l din minim (adica mai ai vreo 2l, in loc de minim 3), joja nu mai atinge uleiul deloc.
Daca se aprinde si in bord becul de la ulei, cu motorul pornit, inseamna ca n-are ulei si nu-si face ungerea mai deloc.
Tu cat ai completat? Pune pana la 1l, si verifica joja. Daca tot nu, uita-te pe sub masina sa nu-ti curga pe undeva, si cheama un mecanic. Nu circula cu masina pana nu stii ca are ulei in ea, si nici pornita sa n-o lasi.
Te referi in bord sau la acea joja?
Daca te referi la bord e normal sa nu iti arate daca motorul nu e pornit, dar daca te referi la joja e o problema grava.
Ma refer la sarma aia sau cum se numeste
Aia este joja, joja este intreaga sau prezinta urmele unei rupturi?
Iti dai seama care e minim si care e maxim? Unde se afala in functie de minim si maxim?