Eu am 3 posibile cauze:
-senzor pedala mort
-motor intrat in limp-mode
-debitmetru mort
Debitmetrul il poti verifica foarte usor, scoti mufa si vezi daca merge mai bine fara el.
Limp-mode se declanseaza in principal de la probleme de control al presiunii pe admisie. Te lasa sa accelerezi aproape la fel pe loc, dar in sarcina abia mai prinde 80-100km/h. Insa majoritatea patesc chestia asta la viteza mare (120-160km/h), nu de pe loc. Daca opresti motorul si il pornesti din nou, se comporta normal.
Pedala daca e defecta, apare pe diagnoza.
Turbina e ultima problema a masinii... Dupa ce le rezolvi pe celelalte, sa scoti cojile de seminte din ea, sa vezi daca se mai invarte.
Pe la service, de cand n-ai mai trecut?
Sau ti-ai luat A4 in ideea ca "asta il pot repara singur"? Trebuia sa-ti iei un Ford sau Renault, era mai 'potrivit' pentru astia care n-au habar, si nici la service nu merg :))
Poti avea debitmetrul futat, poate fi filtrul de aer tencuit cu borze si praf de pe vremea lui Iliescu.
Nu stiu ce zici tu acolo cu tinutul din ambreaj la plecare si accelerat, motoarele 1.9 TDI in stare de functionare pleaca la relanti 'de se urca pe pereti'. Al tau nu pleaca nici cu acceleratie. Nu-i nimic, isi revine. Da-i un pahar cu apa :))
Fum scoate?
Fa-i o diagnoza, in primul rand. Sigur are ceva de zis.
Daca ti se pare ca am vorbit limbi straine, si ca-s un boolangiu din ala care te trimite in service, atunci doar http://www.decathlon.ro/1529-biciclete te mai poate pune in miscare.
1.Nu e problema ta de ce mi-am luat un Audi si nu un Ford sau Renault.
2.Service-ul il fac la timp ca sa stii si tu.
3. Ultimul service l-am avut pe 25.11. 2015 cand am schimbat: uleiul, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, filtru habitaclu, distributie.
4.Atunci cand nu face figurile de care ti-am zis motorul trage "de se urca pe pereti".
5.Fum nu scoate.
6."Apreciez" ironia cu care mi-ai raspuns.
7.Eu am cerut doar o parere.
Cand apare aceasta problema nu se aprinde nici un martor in bord?
Sau mai bine spus, cand pornesti ai toti martori opriti in bord?
Da. Toti martorii sunt opriti. Problema dispare daca o las masina oprita sa zic vreo 5 ore si dupa cand o pornesc totul este ok. De doua ori s-a intamplat problema asta si sunt ingrijorat. Oricum o duc sa o pun pe tester sa vad ce apare, dar am cerut si o parere de aici poate stie cineva sigur ce este.
Cauzele pot fi mai multe, de la o defectiune tehnica pana la motorina de slaba calitate.
Egr-ul sigur nu e, posibil sa fie de la debimetrul de aer, la turbina sunt slabe sanse, cand turbina e dusa nu se tureaza dupa 2500 ture cam, in functie de fiecare masina asta.
Vei afla o idee mai exacta dupa ce faci o diagnoza.
Posibilitati sunt mai multe.
Multumesc de raspuns!
Eu am 3 posibile cauze:
-senzor pedala mort
-motor intrat in limp-mode
-debitmetru mort
Debitmetrul il poti verifica foarte usor, scoti mufa si vezi daca merge mai bine fara el.
Limp-mode se declanseaza in principal de la probleme de control al presiunii pe admisie. Te lasa sa accelerezi aproape la fel pe loc, dar in sarcina abia mai prinde 80-100km/h. Insa majoritatea patesc chestia asta la viteza mare (120-160km/h), nu de pe loc. Daca opresti motorul si il pornesti din nou, se comporta normal.
Pedala daca e defecta, apare pe diagnoza.