Primul lucru pe care il faci, cand o cutie automata face figuri, este sa schimbi uleiul si filtrul. De multe ori, problema e doar de acolo.
Daca nu, trebuie dusa la un service cu experienta in cutiile automate, ca acolo isi vor da seama dupa simptome, cam ce reparatii trebuie facute, si vor desface cutia. Un service oarecare (chiar daca e reprezentanta VAG), e obisnuit doar cu problemele masinilor cu cutie manuala. Cutiile hidramate inca sunt SF, pentru romani.
Intre 1200 si 1400 atunci se schimba vitezele, atunci simti asa un sut dar n-ar trebuie sa-l simti cum zici, daca te pricepi simti atunci cand schimba altfel nu bagi de seama. Dara depinde si cum accelerezi asa mai brusc sau lent. Daca accelerezi mai brusc schimbarea se simte ceva mai tare decat normal.
La rece spui tu fcti normal adica? Nu exista la rece, masina daca e rece sta pe loc, deci nai ce vedea la rece.Deci spui face asta doara in primele 5 min de cand pornesti. Daca ar fi o problema ar fi trebuie sa persiste tot timpu.Cutiile alea automate nu se strica asa de usor, cel puti eu nu am auzit la cunoscuti, unde stau eu masinile numai asa is automate, dar n-am auzit pe careva sa se plinga ca i s-a dus transmisia.In sf la audi asta am auzit si ceara am avut pe cineva care avea problema la nu stiu ce senzor de viteza, era situat undeva deasupra transmisiei dara in exterior. Daca ai probleme n-are cum sa nu apara pe testeru ala ce zici, se aprinde si la bord check engine ala la astfel de probleme.
Daca aia au scanat masina si nai nici un cod atunci nai de ce sa iti faci probleme. Fluid in transmisia aia ai? Banui ca aia au verificat, pentru ca tu nu poti verifica ca nu are joja la transmisie, se verifica in alt mod cun termometru sau sa dai surubu ala de scurgere jos si cand pui da pe afara atunci e la nivel.Dar banui ca aia la Porsche au verificat, zic si eu.
Testerul nu face minuni.La a mea ii inlocuiam uleiul de la cutie si filtrul cand incepea sa faca figuri, si mai faceam60k.
gab0ru întreabă: