Pe langa far ai nevoie si de bara cu splatoare, si de zenzori, modificari la instalatia electrica pentru a functiona reglajul automat, abia apoi poti sa te gandesti la omologare.
Altfel spus, cam 1000€
Si cine te pune sa ii faci omologare inainte de RAR? nu poti pune farurile dupa ce o omologhezi? atata timp cat is originale nu vei avea probleme si scapi mai ieftin
Da de ce sa ii recomanzi asa ceva?
De ce sa riste sa ramana fara certificat la orice control RAR si sa nu treaca ITP si mai ales de ce sa ne orbeasca pe noi in trafic?
Omul a zis ca vrea sa monteze faruri originale cu xenon, farurile originale nu vin fara lupa, iar reglajul daca nu are buton manual si nici nu sunt automate (cu siguranta la masina lui nu-s automate), se poate face pe orice dispozitiv de acela de ITP, deci nu va orbi pe nimeni.
Cred ca ai confundat cu farurile aftermarket mai ales din china, acelea nu au niciun control tehnic de calitate efectuat si intra in tarile noastre cum intra cu vopoarele si cu mita la militienii de frontiera, parca nu ne-am cunoaste tara!
Orice far cu xenon, fie el si original, trebuie sa aiba reglaj automat si spălător de far, asta pe langa kit ul complet cu lupă si ce mai conține el. Nu reglaje facute la scara blocului. Si daca nu stiai, orice modificare la sistemul de iluminare este ilegala daca nu este omologata de RAR. Iar pentru a fi omologata de RAR e nevoie sa fie montate xenoanele in centre autorizate, de persoane autorizate.
Asa ca nu ii mai recomanda tu sa faca manareli de genul
"Si cine te pune sa ii faci omologare inainte de RAR? nu poti pune farurile dupa ce o omologhezi?"
Indiferent de cat de originale sunt dau nu.
Bine sa traiti am inteles, eu is mai sarac asa cu duhul