Ar trebui sa bagi in rezervor cam 100 ml de alcool.
Acesta se va combina cu apa din rezervor si nu va mai face dop pe conducte la temperaturi negative.
O fi de la alimentare, verifica pompa din rezervor daca baga, scoti furtunu il tii intr-o sticla si pui comtactu si vezi de vine benzina, repeti asa de 2-3 ori.Aia tiau schimbat chestii ce le puteai schimba tu singur acasa nici una din alea schimbate nu erau necesare sa fie schimbate se pare.Dar na aia probabil atit se pricep, trebuia sa scanezi masina, ar trebuie sa ai ceva cod.Ar mai putea sa fie de la cheie de la imobilizeru ala, se mai intimpla.Am patit asa odata cun audi a4, nu stiam ce sa-i mai fac verificasem totu, toate bune dar masina dadea sa porneasca si murea.Ala a fost de vina, l-am schimbat si gata.Bine ar trebuie inainte de asta sa verifici pompa de benzina, pompa de presiune sau cum ii mai zice si daca la fel face alta chestie nu stiu ce ar putea fi.Nu apare nimic la bord un mesaj stiu si eu care nu ar trebuie sa fie acolo? Verifca bordu cand pui contactu si vezi daca e ceva ce n-ar trebuie sa fie in mod normal.Chestiile alea de verificat se verifica usor, pompele alea, nu-ti ia nici timp.De ex eu la masina ce am spus, bine nu era masina mea doar il ajutam pe un amic, el mereu da la cheie, eu nu ma uitai mai deloc la bord. Apoi ma gandii mai ce sa fie ce sa fie si, intrai in masina am pus contactu si undeva la km aparu altceva.Bine eram familiarizat cu audi de aia mia si sarit in ochi, scria SAFE si gata i-am zis e cheia, aveam carte neam uitat si aia era imobilizeru din cheie era dus.La schimbat sia plecat din prima, bine dupa ce am resetat calculatoru, ca vedea tot cheia veche sia trebuie sa-i scot borna, apus la loc si a plecat din prima. Daca ai o alta cheie incearca si vezi ce se intimpla.Deci de ai alta cheie rezolvi i treaba asta sa inlaturi posibile cauze.