Salut. Ar putea fi mai multe cauze : EGR-ul sa fie murdar sa aiba depuneri de carbon, TB (throttle body) corpul clapetei de acceleratie murdar, cu garnituri defecte..etc - necesita curatare temeinica, desfacut complet. Verificat/inlocuit regulatorul de presiune - o membrana de silicon, cred practic un soi de supapa mecanica. Termostatul defect sau decalibrat + senzorul temperatura motor. Daca-s defecte motorul nu e incalzeste destul de rapid si/sau nu "vede" temperatura corecta calculatorul, ceea ce duce la injectare de combustibil mult, sau sonda lambda defecta. Am pus posibilele probleme in ordinea crescatoare a costurilor. La acestea se poate adauga distributie sarita de la punct sau compresie slaba - insa aici e mai mult de munca, trebuie verificate, rectificate supapele/scaunele acestora, inlocuite garniturile..etc. Una din problemele astea ar trebui sa fie avand in vedere ca masina ta ar trebui sa consume undeva la 9-10 litri pe oras si sa aiba un consum mixt de 7-7, 5. Succes
alexsah41 întreabă: