S-ar putea sa nu ai antigel suficient.
Daca mai mergi asa, prajesti garnitura de chiuloasa, eventual se deformeaza chiuloasa si te-ai facut cu o paguba maricica.
Ar mai putea fi circuitul infundat pe undeva, si/sau ne-aerisit.
Ventilatorul de pe radiator ar trebui sa porneasca dupa 90 de grade, tu nu stii deocamdata ce temperatura are 'apa' din motor. Ar putea fi si bulbul de pe motor defect; bec rosu in bord se aprinde?
Pe unde iese aburul, mai exact, din radiator? Ca normal ar trebui sa fie etans, tu probabil ai si radiatorul fisurat.
Asta se intampla cand nu ingrijesti masina.
Nu se aprinde nimic in bord doar nu se ridica acul deloc nivel antigel e ok masina se comporta normal am mers cam 30km si nu s-a intamplat nimic doar ca daca o tin pe loc 10 min iese abur practic din tot radiator din elementi...eu cred ca e sonda din radiator. poate e cineva care a mai intalnit problema asta si poate sa ma ajute cu un raspuns sigur