Problema la masina ta este injectorul de pornire la rece, sigur ala este defect, ori nu mai pulverizeaza corespunzator.
Cauta pe galeria de admisie acolo pe undeva este localizat, desfa surubu si scoate injectorul ala afara, apoi cineva sa dea la cheie, tu stai acolo linga si te uiti daca injectorul ala pulverizeaza ceva.
Ar putea sa fie si calamina pe el la greu, cel mai indicat este sa il inlocuiesti si n-o sa mai ai probleme.
Gata team rezolvat, banu jos
Relian te referi la sonda lamdba?
Eu zic ca ai probleme cu pompa de inalta sau efectiv cu unu sau mai multe injectoare incearca la rece sa pornești cu un spray nu contează ce fel daca pornește ok axeazăte pe injecție nu strica sa o pui pe un tester.
Am incercat sa o pornesc cu spray acum vreo saptamana si a pornit aproape perfect, am fost chiar mirat ) Dar am inteles ca nu e sanatos pentru motor si a fost prima si ultima oara cand am pornit masina asa. Voi verifica si pompa de benzina, am inteles ca sunt sanse sa se dezamorseze si de aia sa imi porneasca greu si voi pune si tester pe ea.
Na vezi dacă a pornit bine cu spray nu e clar nu ajunge combustibil in camera de ardere corespunzator acun am vazut e benzinar am crezut ca e diesel. Pompa de inalta cade din start.nu ai
Pompa de benzina
Injectoare infundate sau defecte.
Pai si daca masina in afara de pornire merge perfect, tot sunt sanse sa fie injectoarele defecte?
Pai odată ce a pornit ajuta restul si nu mai are asa mare importanță daca funtioneaza corect. Bine nu înseamnă ca e ok fum nu scoate? Bn e mai greu la benzinar daca ai ureche poti auzi injector clantanind. Nu strica sa desfaci pompa de benzina e in rezervor are o sata poate fi înfundat sau mai poate fi efectiv pompa baga presiune aiurea cand pui contactu se aude in rezervor un sunet ceva.
Sistemu de alimentare e urmatorul. Pompa de benzina, filtru benzina, injectoare.
Tot ma intrebai daca pot fi injectoarele de exemplu cand e pornita daca scoti 2 fise de la bujie practic ai anulat 2 pistoane si mai merge in 2 scuturat da merge. Mai poti face un test pornesti și scoti cate o fisa de la bujie pe rand trebuie sa vezi o diferenta sa se balbaie sa faca ceva trebuie sa faca la toate cum face la primul piston daca e mai diferit pe pistonu respectiv e o problema de injectie. Astane un test ce nunte costa nimic sa te apucinsa schimbi injectoare sau recondiționat recomand sa nu te arunci din prima poti sa incerci sa schimbi pompa de benzina daca poti imprumuta de undeva si mai bine. Ai grija la fisele de la buji ca musca rau ia o mănușă ceva.
Dupa ce porneste functioneaza corect turometru sta la 1000 ture gen putere mai are adica totul e normal...