Ai auzit tu ceva de nenea EGR asta da nu prea il cunosti si nici rostul lui nu stii care esteeu cand nu stiu cv sigur nu ma prea arunc.EGR este cea mai proasta inventie facuta atat pe diesel cat si pe benzinar, EGR-ul are rolul de a reduce ceva din emisii dar mai important de a incalzi mai repede motorul mai ales dieselul pe timp d iarna, naspa e ca tot fumul il baga pe admisia motorului si de aceea cand ramane blocat(pe deschis)nu trage motorul.
Nu stiu daca reusesti sa il anulezi cum spui,pentru ca sistemul asta duce informatii la calculatorul masinii,deci calculatorul daca tu ai scoate EGR este privat de anumite informatii si nu stiu cit de bine ar functiona dupa. Apoi cand faci inspectia tehnica nu o sa mai treci,pentru ca sistemul EGR controleaza emisiile,sau reduce emisiile la un anumit nivel,iar lipsa lui va face ca masina ta sa nu treaca testul de emisii asta cu siguranta. Apoi EGR asta prin aducere de gaze evacuate din nou in cilinddri sau pe acolo cumva, face ca temperatura in momentu exploziei sa fie mai scazuta, ceva de genul asta nici eu nu stiu cum, dar asa se intampla, deci valvele vor functiona bine zic ei. Daca scoti EGR atunci creste temp si posibil sa ai probleme.Mai multe nu stiu.Cum sal pui pe direct cam complicat cred si cu siguranta nu poti face tu asta.Referitor daca scade consumul nici asta nu stiu pentru ca nu am incercat sa remodelez motoare sau sisteme de pe motoare.Cel mai bine ar fi sa lasi asa cum este si scapi de probleme.Sa treci inspectia nu ai cum, doar daca probabil stiu si eu sa mituiesti pe aia acolo daca se poate.Cu banii aia cei dai pentru a mitui pe careva ii pui la gaz si aia e tot esti sarac si cinstit, dar stai linistit.Chestiile astea duc spre o moralitate daunatoare, adica scot aia, fac ailanta dar pe linga cas ilegale te face sa devii si mituitor.Naspa nu-i asa?
Ai auzit tu ceva de nenea EGR asta da nu prea il cunosti si nici rostul lui nu stii care esteeu cand nu stiu cv sigur nu ma prea arunc.EGR este cea mai proasta inventie facuta atat pe diesel cat si pe benzinar, EGR-ul are rolul de a reduce ceva din emisii dar mai important de a incalzi mai repede motorul mai ales dieselul pe timp d iarna, naspa e ca tot fumul il baga pe admisia motorului si de aceea cand ramane blocat(pe deschis)nu trage motorul.
Daca stii care e si unde se afla desfa-l si intre EGR si colectorul de admisie poti pune o garnitura metalica se gasesc si kituri de cumparat. daca are gestiune electrronica nu il dezconecta ca ti se va aprinde martor in bord.cauta cv tutorial pe Youtube, gasesti multe.
Aha,am inteles.
Nu are gestiune electronica dar are un furtunas de vaccum care intra in EGR, cu el ce sa fac?
A..si inca ceva, daca ii pun acea garnitura metalica si il,, anulez,, sa zic asa, o sa traga mai tare motorul?
Mersi mult de raspunsul anterior, apreciez mult
Salut,furtunasul de care imi spui e cel ce actioneaza egr-ul, sfatul meu e sa il lasi asa furtunasul.masina va trage la fel doar ca nu vei mai avea riscul sa se blocheze egr-ul si sa tot platesti pentru schimbare curatare etc.eu de ex il am anulat si nu ma probleme cum spun unele mituri)ca nu stiu ce ca nustiucum. pune-i un "capac"metalic si ai terminat cu el.eu l-am facut din aluminiu si l-am pus pe colectoru de admisie, acum ma magndesc sa pun si la intrare in egr. bafta