Vezi partea de scanteie: bobina, bujii, fise.
Ar trebui sa apelezi la un mecanic cu diagnoza, care sa faca un test cu masina, adica sa o plimbe cat sa nu mai porneasca, si sa-i faca atunci o scanare si citire parametri.
Daca ar veni la mine masina, cu problemele mentionate, as recomanda schimbarea bujiilor si a senzorului vibrochen, asta daca intr-adevar nu as gasi erori sau parametri gresiti.
Problema poate fi si din electronica, mai exact modulul CIM (boala Opel), care citeste si cheia, ori de la comunicarea cu ECU, problema lipiturilor care se fisureaza, mai ales la Opelurile cu calculatorul amplasat pe motor.
Si senzorul de rotatie de pe axul cu came poate fi defect ori cu probleme la mufa, el este folosit doar la pornirea motorului, pentru detectarea avansului. In timpul functionarii poti sa il deconectezi, motorul merge la fel de bine, insa nu va mai reporni.
Sa nu fie ceva contacte false in Ecu masinii. sunt niste fire f subtiri lipite cu ultrasunete.
Cativa amici si-au pus Ecu noi.
Salut probabil este o problema cutia de pornire care nu știu cum se numește în română dar în Moldova noi îi spunem,, starter"