O lasi de cateva ori pe rosu ( pui pe rosu 15 secunde, apoi o dai inapoi ) pentru a se amorsa pompa si abia apoi dai la automat. Sa NU dai direct ca nu e ok.
Daca si eu diesel-urile va vaitati ca nu aveti bani de motorina, de ce naiba le-ati mai luat? Si motor de 2.0 ca un Logan de 1.5 va statea in gat!
După ce bagi motorină, pune contactul până se stinge semnul de bujie incandeşcentă. Faci asta de 4-5 ori. Dacă ai bateria bună dai la automat ceva mai lung, din 2-3 încercări trebuie să pornească. Baftă!
Nu ai de ce să-ți faci griji.
Pui contactul, aștepți puțin să-și tragă motorină și să-și facă bujiile treaba și pleci la drum.
Cu tot respectul. In momentul in care ramai fara carburant la orice autoturism diesel, inainte sa ii pui contactul si sa-i dai la automat ca nebunul, ii ridici capota frumusel, cauti para de amorsare a pomei de injectie si o starangi pana se face beton. Apoi ii pui contactul si o pornesti ca pana inainte sa ramai fara motorina in rezervor.
Ai mare grija cu dieselu, eu am avut un prieten care a facut la fel si ii s-a dus injectoarele, iti trage toate gunoaiele iar pompa de injectie merge in gol, se poate duce si pompa, deci parerea mea e ca cel mai bine e sa ai grija si sa ai mereu motorina in rezervor! bafta.