Ce are a face filtru de polen cu prefectura tu asa nu gandesti macar un pic? Filtru ala ce zici tu de polen ce iti zice? Ca este ce anume, sau ce face mai exact? Filtru de polen pentru? Pnetru cabina, deci ala filtreaza aerul care intra la tine in masina.
Asa si ce legatura sa aiba filtru asta cu motoru, cu becurile tale aprinse? Nici o legatura nimic.Ca sau aprins toate acum e pura coincidenta, check engine ai probleme la toata masina chek engine ala nu inseamna probleme la motor, ca semnul ala arata ca un motor e altceva, si capacu de la rezervor daca e defect si scapa gaze se aprinde check engine ala, asta asa ca idee.Check engine asta apare de la o multitudine de chestii, de la sistemu de emisii, la motor,, transmisie si ce o mai fi.
Acum ca turometru nu urca mai sus de 3 mii aia e, de aia aparu chek engine ala, deci astea 2 au legatura.Becu ars s-a ars, il schimbi, becurile se mai ard.Siguranta la motorina cei aia? Cei aia siguranta la motorina, la ce anume siguranta? La pompa la ce? Sa ars inseamna ca ai scurt pe undeva.
Sfaturi duo la cineva care se pricepe, tu nu ai cei face, daca nu stii macar cei ala filtru de cabina.Bafta
Cel mai probabil filtrul tau de particule este infundat motiv pentru care trebuie inlocuit, sau cum fac romanii, anulat.
Dar aceasta e doar o banuiala, du-te la cineva care are diagnoza sa verifice procentul de contaminare al filtrului pe particule, daca este infundat trebuie inlocuit/anulat.
Filtrul de particule poate fi o cauza pentru acel limp-mode (adic ca masina nu trecea de 3000 de ture).
Eventual poti incearca sa-i dai o regenerare fortata, dar nu stiu daca ajuta.
Dupa cum am spus, trebuie sa faci o diagnoza si sa vezi ce valori ai pe filtrul de particule.
Unde-i mai "Gabi" siguranta de la motorina? Bec ars aprins in bord, acum ori ii ars ori ii aprins, hotaraste-te!