Salut Yamaha, ma intreb de ce nu-i montezi un cilindru de 70cm3. Doar cu niste arcuri nu rezolvi mare lucru!
Salut Calin
La piaggio-ul asta Si am karter polini evolution si are piston si cilindru de 80cm3.Dar nu prea ma ajuta variatorul de aceea vreau sa-mi iau arcuri dar cred ca ma voi orienta spre asa ceva :http://www.sip-scootershop.com/......tails.aspx
Si asta :http://mercador.ro/......Z5QW.html.
Ce crezi ma va ajuta asta.
Dar urmatoarea problrama este ca trebuie sa-mi schimb si butucul spate nu? Ca il am cu fulie la roata spate.
Calin am gasit niste semnalizari de piaggio grillo fata spate si vreau sa le pun la un piaggio ciao cu aprindere pe platina nu electronica pot sa le pun?
Da, conditia este sa-i montezi undeva o baterie de 6v/4h, pentru incarcare n-ar fi o problema, faci o punte redresoare cu 4 diode si jocurile sunt facute! Incerc sa gasesc o instalatie pe aici gata facuta si-ti trimit linkul!
Nu, pe spate nu trebuie sa-i faci absolut nimic! Cat priveste variatorul ia-l ca-i ieftin, douazeci si ceva de euro!
Calin am o nelamurire te rog daca ma poti ajuta la piaggio ciao cum reglez corect carburatorul? Si mai ales jiglerul si amestecul carburant(aer, benzina)
ca nu merge deloc corect motorul daca o las la relanteu tuseste si scoate fum albastru.
Ce carburator ai montat pe el, 13 cumva!
Daca ai un 13, jiglorul principal trebuie sa fie de 56! In cazul in care ai un 12/10 jigjlerul principal trebuie sa fie de 48. La motorul tau i-ar trebui un carburator de 19, mi-ai spus ca ai un 70 montat pe el! Aerul, inchizi de tot si il deschizi doua ture nu mai mult. Relantiul trebuie sa-l reglezi in asa fel pana cand observi ca roata incepe sa se invarta fara sa-l accelerezi! Mi-ai scris ca tuseste, sa nu traga aer fals pe undeva, verifica tot inclusiv simeringul din carter. Ca ai fum albastru, ha, ti se pare ca-i albastru amestec sarac, mareste-i jiglorul principal! In loc de 48 pune-i 52-54 -56! Vezi sa nu uiti de ulei 2 la 100!
Nu am montat pe el carburator 12/12 sha cumparat de pe net.ce jigler imi trebuie?
Salut Yamaha, pana nu-i schimbi carburatorul cu unu de de 17 sau 19, n-o sa reusesti niciodata sa reglezi un 12 pe un motor de 70cm3. Incearca sa-i montezi un jigler de 52 in loc de 48 cat trebuie sa fie pe 12. Incearca sa-i montezi si o toba arrow, zx, sau fabrizi, neaparat.
In ce priveste toba, demonteaz-o tai-o si scoate toate diafragmele din ea pentru o mai buna evacuare! Ok $
Dar daca ia-u carburatorul asta si-l pun la un motor de 50cm3 de piaggio si va merge Apropo Imi spui si mie niste carburatoare de 17 sau 19? Si o toba de unde as putea sa iau?
Pe jiglerul meu scrie 65 ce inseamna asta?
Ma face sa cred ca nu ai un carburator de 12 ci unul mai mare!
HAi sa rezolvam problema masurii carburatorului tau, demonteaza-l si masoara-i cu o rigla sau un subler, interiorul gaurii care merge la cilindru si atunci sti precis masura! Sper ca m-ai inteles Yamaha!
Am gasit aici, dar sunt foarte scumpe, arrow, asa ca mai bine fa asa cum ti-am spus, scoate tot din toba ta si monteaz-o la loc.
okazii.automarket.ro/esapamente-moto/
Calin Pe carburator acolo sus unde il prind de motor SHA 12/12 iar acolo holenderul ala unde intra furtunul de benzina in carb.Scrie Dellorto Made In Italy.
cu toate ca si pe acestea scrie Dellorto :http://www.motobikeshop.eu/ro/carburator-12.12-piaggio-ciao
Acesta este altfel pe Plutitor scrie dellorto made in italy si arata cate grame are.
Azi dimineata am curatat tot carburatorul si Filtrul de aer Malossi Am stat 10 min si am facut reglajul (aer/benzina) cum ai spus tu Sa-l infiletez la maxim si desfac doua ture fix! Dupa ce l-am reglat" mopedul meu" avea o putere deci crede-ma ma sa-lta intr-o roata la ce demaraj avea! Am desfacut bujia si era maro caramizie! Ce zici am reglat-o bine?
Am masurat si are 18 mm
Da, trebuie sa fie de 17, 5, ceea ce nu-i rau, asa cu nu ai 12, cum iti scriam mai sus, nu are rost sa cumperi altul. Da acum este bine reglajul!
Este ok si jiglorul principal, asa ca poti sa-l lasi asa, de 65, nu-i rau o protectie in plus pentru, piston, segmenti, cilindru, ambielaj! Acum ca i-ai dat de cap carburatorului, lasa-l asa si ocupa-te de toba, cauta un sudor pe acolo pe la tine, spune-i sa ti-o taie si sa scoata toate diafragmele din ea, o evacuare buna iti inbunatatesc performantele motorului avand in vedere ca ai montat un 80 cm3. Vei observa imediat diferenta daca mai faci si operatiunea asta!
Bine dar daca scot tot din toba nu va face zgomot prea tare?
Atunci de cat este dace nu este de 12?
Nu, chiar n-o sa fie deranjant!
Este de 17, 5, daca iei un subler si-l masori precis, vei constata asta, tu mi-ai scris ca ai masurat 18 mm, iau in considerare o eroare de citire, ca ma gandesc la faptul ca ai masurat cu o rigla si nu cu sublerul!
Da ai dreptate
Pentru piese Polini originale, dintre dealerii autorizati ar fi Unimotors, chiar daca nu gasesti pe site:
www.unimotors.ro/Polini_m_1.html
poti suna si te indruma ei!
Yamaha123 întreabă: