O sa ai ceva bataie de cap cu el.
Intai verifica daca da scanteie.
Daca ai compresie.
Pfai. Chinezariile sunt foarte greu de reparat, astea cand pica ceva la ele pica tot, mai ales ca e vechi trebuie tuning serios acuma. In primul rand te costa sa schimbi tot in el cca 1000 lei. Incepand de la motor pana la transmisie, chiar si electricele tot. Daca nu stii tu mecanica sa faci reparatii la el cum se faceau la dacie nu merita chinezesc. Dar daca stii mecanica iti zic: motor cilindru, chiuloasa pune de 80cc, carburator lasa de 49 dar curata-l, schimba filtrele de benzina si lasa 1 singur filtru, curata carcasa de racire pe aer, schimba filtru aer, schimba magnetou, la variator pune 4 role de 7g in locurile adiancente sa nu faca balans (4 de 7g merg mai bine decat 6 de 4.5g), schimba cdi pune racing cdi (cel albastru si ia mai multe ca se tot ard), desfa toba (are limitator in ea - desfa un surub si pune ceva sa tina deschis locul sa iasa gazele pe direct, nu conteaza zgomotu), pune curea Gates mai mare decat originalul - 710 cca sau mai mare. Acum daca faci astea castigi cp de la 1, 5 la 10 cp da dureaza vreo 2 saptamani pana faci toate astea si costa ceva. Mai bine iei unu de firma si gata. Iarasi la roti baga 3, 5 atmosfere in ele. Ce am uitat sa zic o gramada trebuie facute la un chinez. Da iti zic daca faci astea merge mai ceva ca unu in 2 timpi, deoarece asa se va tura la 10000 ture, fata de 4500 cat mergea cu limitatoare. Sa stii ca nici alea in 2 timpi nu merg mai mult de 9000 ture atata ca alea au plecare de pe loc mai mare. La viteza un 80cc merge 80/90km/h depinde de cum vrei tu, poti face si 100km/h daca vrei dar pierzi demaraju. 50% din chinezarie conteaza doar cureaua, cand se duce cureaua e gata. A mai era si melcu la roata spate daca e stricat si ala trebuie inlocuit cu unul racing. Iar la grup la roata, la rotile dintate trebuie schimbat uleiu. Trebuie ulei de cutie ca la masina acolo. Cam astea ar fi.