Salut Vlad, faptul ca ai mers pana sa golesti rezervorul nu-i face bine pompei de benzina si instalatiei de alimentare. La benzinare, doar pui contactul de 2-3 ori se amorseaza instalatia de alimentare si pleaca. Faptul ca nu ti-a pornit se datoreaza doar mizeriei ce s-a acumulat in filtrul de benzina care va trebui sa-l schimbi! Am observat si completarea, ca se sting martorii si ma duc cu gandul la urmatoarele defecte :
1.scurt in instalatie (pompa arsa)
2. baterie slabita in urma incercarilor de pornire fara rezultat
3. electromotor in scurt
Inteleg ca nu ai mers pana s-a oprit masina, deci nu se pune problema dezamorsarii pompei. Faptul ca se sting martorii poate indica o baterie foarte slaba, dar asta s-ar resimti si cand invarte electromotorul, prin urmare putem elimina asta, deci cel mai probabil ai o problema electrica. Cu atat mai mult cu cat spui ca benzina vine. O vizita la un electrician va rezolva problema.
Daca vrei sa incerci de unul singur, poti porni de la bujii si fise. Bujiile cel mai sigur este sa le schimbi, nu strica niciodata un set nou, mai ales daca nu stii cand au fost schimbate sau daca stii ca ai deja 15.000 km. Fisele se pot verifica noaptea, uitandu-te pur si simplu daca apare undeva o scanteie, cand altcineva da la automat.
Si data viitoare nu te mai lasa pe rosu, face rau pompei de benzina, filtrului, injectoarelor...
Stanmariusvasile întreabă: