Siguranta arsa? glumesti.Ai pus beteria pe redresor cum spui, ai incarcato ceva si a pornit. Dupa bateria ar fi trebuie sa se incarce spui tu dar asta o spui doara tu, realitatea este de fapt alta.Pe masina aia cine incarca bateria? Aha asa ziceam si eu cineva trebuie sa incarce acea baterie,bateria nu se incarca singura de la soare ar putea daca ai ceva panouri solare montate pe undeva.
Deci ai alternatorul defect,inlocuieste alternatorul si dupa totu o sa fie bine.
Deci sa stii si tu bateria este incarcata in timpul functionarii unui motor de catre alternator,aia e tot.
Daca alternatorul nu mai incarca bateria se duce de suflet. Daca cumva mergi cu masina si folosesti doara bateria pana moare de tot,ai toate sansele ca acea bateria sa moara definitiv.
Cand schimbi o beterie este bine sa nu zic obligatoriu sa verifici si alternatoru. Unia care vand baterii daca te duci la ei cu masina, imediat si vin cu aparte sa masoare alternatoru si daca il gaseste pe ala rau, nu iti mai da nici o garantie nimic.
Spun asta ca idee, adica daca vreodata ai o baterie si a patit ceva sa nu te duci cu masina la aia, duci doara bateria, asa nu stiu ce s-a intamplat si tio schimba.
"Amperaj sugerat de service autorizat"
Pai du-te la ei si intreaba-i de ce nu mai functioneaza acumulatorulPoate-ti mai suge reaza ceva.
Noua nu ne-ai spus nici ce motorizare ai si nici ce capacitate are acumulatorul recomandat de service autorizat.
Este un 1.9 TDI 130 CP. Am rezolvat problema. Am dat alternatorul jos, la verificat și a dat valori negative, nu știu cum sa ma exprim în termeni mecanici. Cand am schimbat alternatorul, mecanicul a făcut un test bateriei, și rezultatul a ieșit ca 42% stare de viata. Acesta mi-a sugerat sa schimb bateria. Ajung acasă, cu alternator nou, stau în casa cam 30 minute. Dau sa ies afara sa plec, când sa pornească pac! Nu mai învârte. Am mers am cumpărat baterie noua și nu mai am probleme. Sper sa nu reapară.