| Marintpu2000 a întrebat:

Salut TPU, am văzut pe Germania câteva Mercedes E class 2019 care au fost taxi și sunt 5000 de euro, singură problemă este că este motorul kaput. Eu doresc să o achiziționez pentru mine nu să o revând, mai pot să îi fac ceva la motor să îl repar sau trebuie schimbat? Am interior tot pentru ea, am avut un e class 2018 am dat-o unui prieten și a făcut-o praf pe fata și aș dori să iau una pentru că am tot interiorul, doar motorul ar fi problema.
Merită să îl refac pe cel de 500. 000km sau să îl schimb?

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Iti complici viata aiurea ca in final sa ai o masina carpita.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu cedeaza toate la fel. Demontezi motorul vechi, il masori, vezi cat te-ar costa rectificarile + setul nou, si iei decizia.
Sunt scumpe motoarele din dezmembrari, eu cred ca e mai rentabila reconditionarea, atat timp cat ai bloc, chiulasa si vibrochen ok. Daca ai fisuri/indoituri, nu prea mai iese ok, pentru ca un motor odata bubuit, are daune care nu se vad, si te trezesti ca n-ai compresie sau sufla pe undeva, imediat dupa reconditionare.
Daca e doar cu cuzineti mancati si invartiti in biele, il repari relativ ieftin.

| ValentinMihai78 a răspuns:

Cel mai bine cumpără un motor second-hand și repară mașina pe care o ai.
Ce vrei să cumperi din Germania e o aruncare de bani pe fereastră.

| Simpatic a răspuns (pentru ValentinMihai78):

Si daca ai sti cati melteni pe aici in Ro sunt falosi cu achizitiile de 5000 de euro din 2019 ca si-au luat caruta da Germania mercedes, bmw sau audi happy
dupa vorba romaneasca "pe afara este vopsit gardul si inauntru leopardul"

Nu ma adresez stimabilului autor al intrebarii de mai sus, care a fost transparent si corect

| ValentinMihai78 a răspuns (pentru Simpatic):

Cunosc, se vede cu ochiul liber pe stradă, la mulți dintre ei, mai ales că, odată se spunea despre Trabant că "are fumul mai lung decât mașina". Cam așa ceva și cu aceste mașini.