Nu e nici buna nici rea, eu nu as alege o masina cu turbina dar motor downsized! Mai degraba as alege un motor de 3000 fara turbo fara nimic in care poti da ca animalul, expresie, decat unul mic si potent daca care se va strica cu siguranta cand va fi forjat si urcat in RPM sus.
Intri pe autovit si mobile, selectezi ce te intereseaza pe tine si ai sa afli media preturilor
Maxim 3000 EUR. Sa ai macar inca jumatate pe atit la dispozitie pentru eventualele belele care vor aparea din scurt. Taica-meu a luat un Golf de genul asta si i-a crapat inchiderea (incuietoarea originala la o singura usa e ~1000 RON, din fericire merg foarte bine de Seat si alea sunt in jur de 200/bucata cu tot cu montaj), urmat de cate un senzor pe ici-colo, blocat un etrier spate (vreo 700 RON distractia asta), si altele.
Mecanicul meu are un Golf tsi 1.4 de 160 de cai si a zis ca are un motor superb.Eu am 1.8 tsi si am trecut de 400.000 fara probleme.Am inca turbina originala si soft facut pe la 200.000, in motor nu s-a umblat si nu consuma ulei cum abera cineva pe aici.
Si trage mai bine decat o lesinata japoneza aspirata.
Sa o iau pe rand.
-dupa mine e o masina ok, nu stralucita(un golf 5/4 e mai fiabil clar)
-2012 nu e prea veche, inca sunt masini din 2000 pe strada ce merg ok. Teoretic o poti tine 5 ani pe putin fara bai
-6000-7000 euro un pret corect pentru una buna
Dupa mine, nu merita masini cu motoare TSI/TFSI fiindca nu sunt reusite. Consuma ulei, pica injectoare si se rupe lantul de distributie. Daca vrei VW cumpara un DIESEL.
Daca vrei benzinar cauta ceva Japonez, Korean sau Renault.(toate sa fie cu motoare aspirate ).
ghitalungu întreabă: