Astea de benzina au durata de viata mai mica fata de cele pe motorina, la drum intins merita motorina dar daca mergi numai in oras benzina. Eu numai pe motorina am mers si la servici dar si cu masina personala
Motoru pe benzina se strica mai repede decat cel pe motorina.Nu stiu de unde ai tu info astea ca ala pe motorina se strica mai repede, dar este gresit.Un motor diesel are viata dubla fata de un motor pe benzina.Asta no zic eu o spun aia care le fabrica. Daca ar fi fost cum spui sau stii atunci toate camioanele si masinile mari ar fi avut motor pe benzina.Intre ce arati tu parca ai mai pus intrebarea asta odata.Nu ai ce compara ca mercedesu e clasa mai sus decat audi, deci e clar superior. Daca spuneai mercedes clasa C da aia e clasa comparabila cu a4.Clasa E este cu a6 clasa S este cu a8.Ca eleganta E class da lectii lu a4 ala si de pe luna audi a4 is mai frumoase astea dupa 2014 in rest slabe rau.Ca motor imi palace ala de la audi a4 de 2 litri dar nu-mi place cai standard, imi place aialnta cai automata, dar mercedesu e automat deci le da clasa la astea amindoua de la audi.Si audi a6 din anul ala tot nu-i mai frumoasa ca mercedesu asta.E class este masina suparata, daca avea motor pe benzina era mai bine dar chestia este ca mercedesurile consuma mai mult ca audi ca bmw.Probabil alora nu le pasa de consum, or zice sa fie santosi, pentru ca ei pun motoare mari ma refer pe benzina mai ales la calselele astea E in sus.Deci asa o combinatie mercedes, iei motoru de la a4 ala de 2 litri si aia e masina Vad ca aia zic ca ar avea 180 cp motoru ala de la a4 eu ce stiu ca motoru ala scoate undeva 200 de cp sau poate nitel mai sus.Da asa este pentru europa motoru ala de 2 litri atit scoate 180 cp, dar pentru america acelasi motor scoate 211 cp in sf asta ii.Deci eu aleg mercedesu.Referitor la motoare cauta pe wikipedia si o sa vezi ce spune acolo de motoare care are viata mai lunga.A mai spus pe aici cineva la fel, s-a luat de mine ca vorbesc prostii, m-am dus i-am aratat apoi a disparut.Deci nu vorbesc de la mine, eu stiu ce am invatat si ce am mai citit. Uite iti dau si tie un link acolo daca vrei sa citesti.Chestia este ca romanii cauta informatii in romana, dar informatii in romana is f putine, de aia cand cauti ceva cauta in engleza si gasesti material cit vrei si asa cu lamuriri, mai bine decat in romana, trebuie doar sa stii nitica engleza atit.Asta este referitor la cele doua motoare cu viata cu mai bun in oras mai rau, pai de ce nu au taximetristii masini diesel si bla bla, ao sa citesti aici si o sa vezi cum sta treaba.Toat taxiurile din India is diesel, romanii nu cumpara masini diesel sa-l faca taxiu pentru ca nu-s permit, si ei iau rable adica masini folosite si o masina folosita si mai stiu eu cum stricata de altii mai ales diesel iti maninca zilele, de aia nu au romanii taxiuri diesel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine
Plus de asta din articolul ala de pw wiki am aflat si ceva nou ce nu am gasit in cartile alea vechi ma refer carti de mecanica,ma refer la motoarele diesel aveau ca din ce spune aici parca au rezolvat,deci era o problema la racire,motorul diesel functionind pe compresia aerului produce vibratii,iar acestea face ca apa din jururl cilindrului care ar trebuie sa raceasca, deci apa se face margele, deci va lasa spatii neracite, ceea ce ducea nu stiu acum la corodarea cilindrilor.Dar zic ei acum au pus nu stiu ce in apa in antigel, probabil trebuie sa pui un anume antigel habar nu am care face ca apa sa nu se mai faca margele. Uite chestia asta nu o stiam, e interesant.Bine ca omu nu tinea masina chiar asa de mult astfel incit sa se spaga cilindri, sau poate ca s-a intamplat unora asta nu stiu, dar ce stiu de tractoare e ca nu am vazut sau sa fi auzit la tractoare ca s-ar fi spart cilindri, ori poate ca nu am auzit eu dar se intampla totusi.