Salut. Pai daca cauti fiabilitate atunci cauta ceva pe Benzina aspirat. Daca doar prin oras trebuie sa stai si iti trebuie ceva mic atunci cauta la maisini mici cum e Clio 1.2 benzina si Opel corsa 1.2 benzina. Ambele sunt simple, mici, fiabile si usor de intretinut. Au suficiente dotari. Daca cauti ceva si de iesit afara si mai spatios atunci un Ford Focus 2 1.6 MPI, Megane 2 1.6 MPI, Golf/Octavia/Leon 1.6 MPI, Kia/Hyundai i30 1.6 MPI. Toate sunt motoare fiabile si simple. Din nou, daca se strica ceva, nu e greu de schimbat. Daca crezi ca trebuie sa iesi des in afara si ai nevoie de diesel atunci cauta ceva cu motorul de la VW 1.9 TDI 105cp dar fara DPF. O alta optiune fiabila este cel 1.6 CRDI de la Hyundai si Kia in varianta de 90cp fiindca nu are DPF. In general un diesel e mai stricacios si scump de intretinut decat un benzinar aspirat, dar daca crezi ca ai nevoie de el atunci merita. Eu sunt a treia masina diesel si cam 60. 000km facuti cu ele ( una 1.9 TDI 2000, a doua 1.9 TDI 2004, actuala 2.0 TDI 2011) si nu am avut probleme cu nici una, dar cum iti este si tie norocul. BAFTA!
Skoda Octavia 2.benzina sau diesel.fiecare cu plusuri si minusuri.
Poti sa-ti iei o afumatoare diesel fara DPF care are peste 700.000 reali dar 160.000 in bord, sau o mortaciune de 1, 2 benzina in care sa ai impresia ca mergi cu spatele.
Salut.eu am o masina vw polo 9n1 din 2002 cu 150. 000km motor 1.2 64 cai.doar ca locuiesc in Germania si masina o pot vinde doar di 7 iulie
Depinde si din ce clasa... Eu in bugetul ala ma lafai intr-un "vapor" de Vectra C break, 1.9 cdti; e fiabila de te plictisesti cu ea, e prima masina in care am inceput sa bag piese premium, ca sa fiu mandru de ea.
1.9 TDI de 105cp e o gluma seaca, pe langa 150cp si 320Nm cu 6 trepte si consum mic. Probleme cu ele chiar nu sunt, poate doar daca alimentezi cu pacura, si nu stii sa conduci o masina cu DPF.
Eu sunt foarte multumit de ea, insa unii se tem sa o conduca; e intimidanta, cand vezi ca e cat o duba, dar de la volan e relax total.