Xenoanele consuma mai putin decat becurile cu filament, deci nu se pune problema sa nu le suporte instalatia.
Pentru becuri cu xenon trebuie si o instalatie care sa transforme curentul, altfel nu le poti monta.
Insa din proprie experienta stiu ca farurile de Matiz bat foarte in sus, datorita pozitionarii, iar becurile xenon puse pe ele ar orbi toti ceilalti participanti la trafic.
Xenoanele pot fi omologate doar daca ai si faruri cu lupe.
Ridica tensiunea, nu curentul, si o ridica pe la 23000V, cel putin pana se formeaza arcul electric, dupa aceea tensiunea scade...
Stiu ca o ridica, dar m-am exprimat mai popular.
Dupa mine tensiunea e o forma de masurare a curentului, iar ridicarea mi se pare tot o forma de a transforma curentul.
Eu am raspuns mai mult d.p.d.v. rutier.
Am avut si eu 'csenoane' cu tot tacamul pe 1300, dar mi-a venit mintea la cap destul de repede, dupa ce fiecare masina pe care o intalneam noaptea imi dadea faza lunga-n muian, sa vad si eu cum e
Nu aia era gresit, ci faptul ca ai spus curent, curentul se masoara in amperi, aceea de care zici tu este tensiunea...