Salut,
1=La variator trebuie sa ai o saiba pe post de distantiera, ceea ce nu lasa variatorul sa se deschida la maxim ceea ce duce la o limitare suficienta
2= Posibil sa ai role usoare pe atv, ceea ce duce la un demaraj agresiv, dar la o viteza nu prea excesiva, daca montezi role mai grele, vei avea demaraj putin mai slabut, dar o viteza peste 60 km/h
3= Verifica daca nu ai limitator de viteza in CDI, nu prea ai cum sa iti dai seama doar daca faci rost de un cdi imprumut sau sa cumperi si sa il schimbi, vei observa diferenta
4= Verifica daca acceleratie ruleaza la maxim
5= Verifica daca din esapament nu merge cumva un furtun pana in filtru de aer, daca e asa cum zic, anuleaza-l, acel furtunas duce gazele deja arse in motor, ceea ce duce la o limitare.
6= In esapament poti avea niste filtre mai speciale ce nu permit gazelor sa iasa corect,
7= Mai exista si alte limitatoare electronice prin atv, eu ti le-am zis pe cele importante, daca atv-ul tau e mai de "fite" si e mai mult pe parte electronica, atunci ai un senzor care la o anumita viteza limitata, nu mai da suficient curent la bujie de a arde combustibilul, daca e pe injectie atunci limiteaza combustibilul distribuit de injector, ceea ce duce la o limitare, din nou. vezi tu, succes
Fa-i rodajul mai intai, 700-800 km, iar dupa rodaj poti vorbi de limitator si de modul in cere il vei anula! Limitatorul poate sa fie pe variator, CDI sau esapament! Stai de vorba cu un mecanic de la reprezentanta de la care ai cumparat scuterul iar el o sa-ti spuna ce se poate face!
El nu a vorbit nimic de rodaj.
Asta-i treaba..."lui"! A cainelui!
?