Gasesti informatii pe forumurile dedicate cielo. La o cautare pe care am dato eu rapid pretul e undeva la 1000euro, probabil mai mult decat valoreaza masina.
Ca si in cazul AC-ului pe Matiz: daca gasesti unul care sa aiba ABS functional, il montezi pe a ta fara probleme.
In mare, ABS-ul are cam asa:
-unitate ABS, care preia toate conductele de presiune ce ies din pompa, si le imparte pe roti
-senzori de rotatie la roti
-ceva electronica, nu stiu daca e pe computer separat, pe ceasuri sau in calculatorul motorului.
Pentru incalzire in scaune, am vazut chiar si la stiri, acum vreun an, o firma care punea scaune incalzite la Logan, deci sigur se poate si la Cielo.
Parerea mea este ca scaunele incalzite sunt o prostie, cand ma urc in masina inghetata, imi ingheata genunchii si capul, spatele, fiind lipit, nu simte frigul. Iar cand e cald aerul din masina, un scaun incalzit nu poate fi decat inconfortabil. De regula imi doresc ca scaunele masinii sa fie ventilate, nu incalzite. La Skoda am avut chiar si huse din alea ciobanesti din margele de lemn, ca scaunele erau dintr-un material idiot, transpiram ca prostul pe ele.
Men dar tu ce crezi ca e ABS asta? doar nu crezi ca e o piesa o pui si gata ai ABS. Daca masina n-a fost facuta cu din fabrica tu nu ai cum sai pui.Adica ii pui dar no sa functioneze, asta pentru ca calculatorul ar trebuie sa aiba in program si asta cu ABS-ul.Dar poate o avea mai stii.Deci riscul asta este adica calculatorul masinii sa nu aibe ABS ca urmare il pui degeaba.Nu trebuie sa schimbi husa, dar trebuie sa o dai jos pentru a instala pe buretele scaunului elementii de incalzire.Dar asta necesita sa pui si un buton pe undeva, de unde sai dai drumul ori sa opresti incalzirea.Deci fire trase, un comutator, chestii de genul asta, cu alte cuvinte te complici si nu vad de ce.
BodenAlex întreabă: