Depinde, in ro e diferit sistemul dar cand am dat B-ul in spain imi explica instructorul daca nu stiam ceva. Acolo trebuie sa ai un minim de cunostinte pentru indicatoare pentru ca orele de condus se dau concomitent cu orele teoretice, multe din ele se cunosc fara sa le inveti pentru ca e usor de interpretat numai ca eu le stiam de mic cand il mai puneam pe taicameu sa imi deseneze un autobuz, troleibuz sau locomotiva si ii puneam multe intrebari despre legislatia rutiera, mai vb si cu soferii de tir care ma plimbau prin tara in copilarie colegi de munca din uzina ROMAN SA unde a muncit maicamea.
Nu-i normal sa stii intai teoria si apoi practica? asa si aici, daca nu cunosti semnele nu ai ce cauta pe drum nici macar cu instructorul.
Trebuie sa stii legislatia la perfectie, deja.
Scoala de soferi incepe cu multe ore de legislatie, apoi un examen (in scoala). Abia dupa ce te descurci la acel examen, poti trece la orele de conducere.
Pai normal ar fi ca tu sa le sti deja, el iti explica ce si cum dar si tu trebuie să știi macar semnele de circulatie.
Instructorul o sa iti spuna si el ce si cum trebuie să faci...
Salut, pentru a te descurca la orele de condus este necesar să cunoşti bine teoria (OUG 192/2002 era când am dat eu). Semne de circulaţie, marcaje, limite de viteză schimbare de benzi, priorităţi. Instructorul te învăţă cum să interacţionezi cu ele, dar neînvăţându-le te descurci greu, indiferent cât de bun ar fi instructorul. Bafă!
anonim_4396 întreabă: