Foloseste frâna de mână daca ai invatat la scoala de șoferi cum se foloseste. Dacă Nu iti spun eu.
Ajungi in rampa, franezi cu frâna de serviciu si cand masina sta pe loc tragi frâna de mână. Cand vrei sa pleci, bagi in viteza 1, eliberezi usor ambreajul, în același timp accelereze usor iar cand simti ca masina da sa plece eliberezi frâna de mana
Mda da cand pleci cu frana de mana dureaza mai mult pentru mine.
eu foloseam frana de mana cand stateam la semafor in rampa da nu m-am gadit sa o folosesc si la plecare x)
Lucreaza din ambreaj si acceleratie, fara sa tragi frana de mana. Tine masina pe loc in panta, fara frana de mana, doar din motor.
Nu o sa stau cu piciorul pe ambreaj 40.60 secunde pana se face semaforu verde
Nu, este adevarat...dar in acest fel inveti pornirea din panta cu frana de mana.
Daca stii sa faci corect pornirea nu mai pleacă niciun mm in spate.
Totusi unde ai tu rampe de 40%?
Sunt vreo 4 strazi pe unde merg des si sunt rampe foarte mari si ca sa fie treaba treaba 3 din ele mai sunt si cu piatra cubica.
Eu nu cred ca fac gresit pornirea de obicei plec de pe loc lin si fara pribleme cam intr-o secunda fara sa turez motoru mai mult de 1000/1500 da cand esti intr-o rampa din aia cu un dobitoc care se lipeste de tine ai si tu mai multa grija presupun de aia tind sa acelerez mai mult. Gen miron costin sau pe Varianta la iesirea din Tulcea sunt rampe mari le poti cauta pe Google map sa le vezi.
Vinovat esti tu dar pune o inscriptie in spatele masinii, gen Lasa distanta in rampa, ca lunec inapoi la pornire. Mai in gluma mai in serios, poate ajuta
Nu e nevoie sa accelerezi atat, ideea e ca trebuie sa inveti sa gasesti "punctul de ambreiaj" si sa simti cata forta sa dai din accelerator
Este greu de demonstrat ca ai dat inapoi in rampa.Mai degraba pica el ca te-a lovit ca nu a pastrat distanta de siguranta