Niciuna pe motorina nu se considera masina, mai bine zis tractoare din al 2º razboi mondial, abia astept sa scoata motorina sa va vad cum va plangeti dupa aia dupa diesel. Nu am treaba cu tine dar toti motorina motorina si numai se vaita de probleme mecanice, aia cu benzinarele sant mai linistiti cu privinta aia legat de belele mecanice
Nu are rost comparatia intre doua masini din doua clase diferite si una mai e si premium.
Salut. Cele 2 masini sunt din 2 clase diferite. Passat CC se bate mai degraba cu BMW seria 3 F30. Bmw e clar mai confortabil si are mai multa tehnologie. Dar orice trebuie inlocuit e semnificativ mai scump pe BMW F10. In acelasi timp are si motorul N47 ce are probleme la distributia pe lant. Daca iti iei BMW pana la urma, doar ca sa fii sigur schimba distributia. Personal as merge pe Passat daca iti place si ala fiindca e mai ieftin de intretinut si dupa mine motorul 2.0 TDI CR e mai ok ca fiabilitate.
Detin un Passat CC din 2010, automat 2.0 tdi de 170 cai. Consum de 4.6 pe autostrada pe o distanta de 1100km. Probleme nu am avut cu ea. Am panoramic, dar nu face figuri, iar suspensia reglabila este putin mai scumpa, dar nu se duce mai repede pe spate cum zic unii. Se duc telescoapele la fel ca la alte masini. Am doar cuvinte de lauda despre aceasta masina, plus ca arata bine si nu e masina de bombardier. Despre bmw ce sa zic, iti iei si service daca iti iei masina.
Eu as lua un bmw 520 f10, pentru ceasurile acelea superbe si interior. Passat, nu stiu ce sa zic, nu prea imi place consumul acela de 11 litrii, la manual, mi se pare cam mult pentru un Vw (de consum a spus DanielTheArtist pe Youtube). La passat cc, se strica des motorasul la trapa, si e costisitor. Daca ai suspensie reglabila (Confort-Normal-Sport), sunt sanse sa ti se strice arcurile pe spate, din cate am auzit. Pana la urma, iti iei ce iti place tie mai mult, care ti se pare tie mai potrivita. Mult succes!
Nu te mai uita la cocalari pe YT.Consumul la Passat cc 2.0 diesel este sub 6%.
Daniel si-a prezentat Passatul cc personal, care e 1.8 TFSI, parca. Daca la ala te referi, consumul e foarte ok. Cel 2.0 TDI nu consuma mult, iar generatia CR e ok, in schimb exista destule probleme calitative la ele, cum ai spus si tu de trape... Alea niciodata nu au fost bune la VW, incepand cu Golf 2, se rupea mecanismul de inchidere, ploua in masina, etc. Asa au fost mereu, la fel si cu turbinele lor, care mereu explodeaza dupa un numar de km. De aia sunt bucurosi "masinistii" invatati cu VW, cand vad masina fara turbo, fara dotari, ca "nu are ce sa se strice". Eu ma uit la Opelul meu cu motor turbodiesel Isuzu, trapa electrica, oglinzi electrice, 4 geamuri electrice, totul original si functional, din 1993, care probabil are vreo 500. 000km, si nu inteleg perceptia "unora".
Tot Daniel povesteste si despre problemele intalnite sub 100. 000km, chiar in timpul garantiei, la o masina destul de scumpa, si clar intretinuta bine. Cand povestesc eu de Golf cu 60. 000km, la care s-a topit instalatia electrica de pe motor, a, pai ala e caz izolat, VW e cea mai tare masina.
Hai ca ma faci sa rad cu turbinele tale explozive.
Pai razi linistit.
Vad ca esti din ala care se pricepe, ai avut BMW?
Care sunt problemele comune? Ca eu n-am mers cu ele
Anul trecut erai incepator, anul asta ne explici de fiabilitatea unui Passat pe care zici ca il ai de... o luna? Doua?
Si imi contrazici experienta de ~10 ani in domeniu... Bravo, avansezi repede!
O am de 11 luni masina.
Si BMW, cand ai avut? Ca si la ala te pricepi
Depinde de placerile tale si de preferinte, bugetul care il aloci pe benzina ingrijire etc, e mai ok sa te duci pe Volkswagen Passat. Dar cum am zis si mai sus tine de preferintele tale si buget alocat. Sper ca acest raspuns te-a ajutat.