Pai depinde ce ai de facut la RAR!
Daca ai o masina neinmatriculata (fara carte de identitate romaneasca), ai de facut omologare, adica niste teste similare ITP-ului. Daca ai carte, faci identificare, adica se uita la serii si la alte indicii ce pot depista masinile facute din bucati. Mai sunt si alte proceduri, omologari ale unor modificari, recuperare certificat (constatare de remediere a defectiunii), etc.
Cand ai programarea, te prezinti la poarta RAR-ului, te duci la paznic si ii spui pentru ce ai venit, ce cod de programare ai, acesta iti da formularele ce trebuie sa le completezi (daca e cazul), si iti spune la ce usa sa mergi. De obicei acolo e coada, astepti, intre timp mai vine cate un inginer si te intreaba pentru ce ai venit, discuti cu el, apoi ajungi la rand si isi fac treaba inginerii. Se cam practica "atentii", ori in acte ori undeva in masina, dar asta doar in judetele de rahat, cum e la mine.
Daca te mai insoteste cineva, cand ajungi la rand (la ingineri), trebuie sa se dea jos, o singura persoana poate prezenta masina.
Te duci cu masina in regula si nu pui nicio atentie nicaieri ca de aia suntem o tara de spagari si corupti.
Cât te lasă inima.
http://www.rarom.ro/RO/article--%C3%8Entreb%C4%83ri%20frecvente--42.html
Nu se plateste spaga pentru ca au salarii bune. Mergi cu toate actele masinii si aia stiu ce au de facut
Nimic, daca stii ca masina e in regula, te duci cu actele la ei, astepti sa faca verificarile si aia e.