Cum spune si colegul, un Xdrive rezolva emotiile.
Nu sunt basme, BMW-ul chiar e dezastru la capitolul aderenta/tractiune, mergi normal cu el, si brusc te arunca in decor, daca e carosabil alunecos. Degeaba e seria 5 o balena grea, iarna e la fel de inutila precum 3.
Mercedes teoretic ar trebui sa fie la fel, dar in practica, e poate mai sigur decat unele masini cu tractiune fata, pentru ca e o masina gandita. BMW e facuta pe gustul puradeilor inculti, care vor sa se dea in spectacol.
Dar, cum spuneam, daca iei Xdrive (4x4), nu ai probleme, nu derapeaza, poti intra chiar "tare" in curbe. Nu poti face off-road cu ea, ca nu are rotile si suspensia potrivita, dar pe asfalt, cat si iarna, e foarte misto la condus.
Ia insa in calcul costurile exploatarii unui 530 xd, pentru ca ai impozit peste 2000 de lei anual, asigurare mare, iar piesele sunt si ele extrem de scumpe. Doar un singur arc te costa peste 150-300 euro la Xdrive, fara manopera.
Modelele mai noi au controlul tractiunii, si nu mai sunt asa problematice.
Am avut un W123 si un W202 fara electronica pe ele.
Ambele au trecut de 600. 000km fara incidente din cauza tractiunii.
Iarna puneam un sac de nisip in portbagaj ca sa pot sa plec de pe loc.
anonim_4396 întreabă: