Daca reparatiile sunt facute bine, defectul respectiv nu o sa mai apara 5-6 ani.
Facand o 'reparatie capitala', sau o reconditionare/restaurare.
Cel mai mult conteaza:
-motorul (il reconditionezi cu set motor, curatare, supape, curele, furtunase, garnituri, etc)
-caroseria (desfaci tot ce sta in suruburi, sudezi toate zonele cu inceput de rugina iar la final aplici grund si vopsea ca la carte)
- electrica (o faci imediat dupa ce termini sudurile si vopsitul)
-suspensia/transmisia (de obicei se inlocuiesc consumabilele, adica ambreaj, pivoti, bucse, telescoape, arcuri, eventual o planetara sau cutia cu totul).
Pe langa reparatia asta, faci si o revizie atenta la frane, consumabile motor (ulei, bujii/fise dupa caz, curele, filtre), si daca e cazul, la sistemul de evacuare.
Daca ai avut buget suficient cat sa treci prin toate etapele astea, ai o masina aproape noua. Faci ceva kilometri de proba prin zone mai apropiate, ca sa se rodeze toate piesele noi, apoi te poti baza pe ea cu siguranta.
In plus, cand o masina reconditionata face figuri, e mult mai usor sa depistezi piesa defecta, decat cand stii ca nimic nu mai e "in termen".