Daca-i pui set de 80cc iti trebuie si un ambielaj de 75 ca cel de 49 se va rupe, la carburator ii schimbi jigloarele daca este nevoie si o toba sport ceva, bafta
Nu e chiar de 49, e de 50 sau 51, dar cineva de la un magazin mi-a zis ca pot sa pun de 80 si cu ambielajul ala doar mai mare sa nu pun
Pai ambielaju de 49 și cel de 75 la mărime sunt la fel, diferă doar gatu ala unde vine prins bratu la piston, a rupt cineva un ambielaj cu set de 80, tu fa ce vrei dar o sa vezi după...
Cum sa se rupa ambielaju?)) doar nu-i din sarma eu am pus la n scutere motor de 80 si nu s-a intamplat nimic cu ambielaju si nici nu o sa se intample, si unde ai vazut ambielaj de 75? Ambielajele sunt toate la fel ca marime, difera materialul din care sunt facute si atat.Numai prostii
Ambielajul cel de 49 si ala de 75 sunt la fel dar difera gatu unde vine prins bratu de la piston, a pus un prieten set de 80 pe ambielaj de 49 si in 3 zile la zapacit, a schimbat ambielaju, daca mergi usor cu el nu se rupe dar daca tragi de scuter in dusmanie se rupe...
La scutere probabilitatea ca sa se rupa biela la ambielaj sau sa se strice cumva ambielaju e foarte, foarte mica, deoarece este facut dintr-un material foarte rezistent si care rezista la temperaturi mari, chiar daca scuteru e chinezaraie ambielaju e bun si rezistent, am pus la un scuter chinezesc motor de 80 acuma 4, 5 ani, nu-mi mai aduc bine aminte si merge si in ziua de azi cu acelasi ambielaj cu toate ca a schimbat mai multe seturi. Tias spune sa te documentezi mai bine da nu gasesti asa ceva, trebuie sa ai de-a face cu asa ceva in viata reala, si sa ai experinta in scutere si motore, si dupa sa vorbesti de mecanica
Imi poti da id tau te rog? am cateva intrebari