Probleme la baterie sau alternator, e bine sa ai 1000€ pentru cazuri de urgenta cum e acum (pusi deoparte)
Mai mult ca sigur: ai bateria "pe duca".
Masoara tensiunea bateriei cu o ora dupa oprirea motorului. Daca tensiunea a scazut sub 12.5V, atunci o celula din baterie este defecta.
Posibil sa te lase unul din cei 6 elementi ai acumulatorului, si sa nu se mai atinga tensiunea necesara in timpul mersului, ori poate ai o problema legata de incarcare (perii alternator, diode, relee, bobinaj ars, etc).
Un electrician auto poate diagnostica problema.
Regulatorul de incarcare care este montat direct pe alternator ar putea fi vinovat in 90 % din cazuri.Bateria mai rar face asa ceva. Majoritatea soferilor inlocuiesc bateria. 3 zile sunt fericiti pana se aprinde becul iar.
De fapt sunt doar periile consumate, face asta cam dupa 250.000 km.Se schimba cu totul si costa cam 200 de lei doar piesa.
Cand mai dai intr-o groapa incepe sa atinga, atunci incarca bateria si se stinge becul in bord pentru cateva momente.