Ok, intai elimina toate pierderile de benzina, apoi renunta la filtru ala adaptat daca bagi benzina din pompa, apoi dimineata inainte de pornire, scoate tubulatura de la filtru de aer de pe carburator, trage socul si verifica(vizual) daca lucreaza, apoi accelereaza cu mina direct de la carburator si verifica(tot vizual) daca "sprituie", daca da problema este la partea electrica, daca nu "sprituie" demonteaza capacul carburatorului(4 suruburi) si verifica daca este benzina in CNC (camera de nivel constant), atentie sa nu modifici reglajele plutitorului, daca nu este vezi ca pe fundul camerei sunt 2 jicloare, trebuie schimbat cel cu "bila"(ala mai lung). Daca nu te pricepi parerea mea este sa apelezi la un mecanic sau un vecin mai priceput, daca totusi ai ambitia sa il faci singur, cauta pe net si gasesti tutoriale, e un pic mai dificil dar nu este imposibil, dar daca nu te documentezi inainte nu te apuca pentru ca o sa o faci de nu mai porneste deloc. Succes! si funda daca am fost de ajutor cu raspunsul.
1. sa nu mai cumpei piese Asam! Sunt cele mai proaste;
2. era mai bine daca cumparai membrana pentru pompa ta originala de la masina;
3. verifica conductele de la tur si retur daca sunt ok, sa nu traga aer fals.
4. mie imi tragea aer pe filtrul decantor, verifica-l si tu pe al tau! Are o garnitura sus, care se usuca si crapa.
5. si asa daca mergi cu ea, inainte sa dai la cheie, mergi si dai la "coada", adica apesi tu manual de cateva ori la pompa de benzina, acea cheita de sub ea, astfel incat sa vina benzina in pompa.
Eu cred ca am montat corect tot pentru ca circul cu masina nu se intampla nimic deosebit trage bine oar ca nu tine benzina, multumesc
Ca si pompa trebuie sa ramana amorsata e corect, vezi sa nu fie furtunul de tur de la conducta la pompa si cel de la conducta la rezervor crapate (imbatrinite, coapte), apoi verifica daca capacul de sus al pompei este strins bine si daca etanseaza corect, parca e cu cheie de 10 surubul, in fine., dar pentru a nu avea probleme la pornire, presupun ca asta este ceea ce te deranjeaza, vezi ca in carburator in CNC gasesti jiclorul cu bila, acela trebuie inlocuit.
Ca sa pot fi sigur ca asta este raspunsul corect detaliaza problemele masinii.
Salut, problema mea este urmatoarea, dimineata cand vreau sa o pornesc dau la automat invarte dar nu porneste, dau cateva pedale ii dau la automat porneste si dupa moare fac treaba asta de cateva ori pana o pornesc, in cele mai multe cazuri raman fara baterie la cat dau la automat ( pompa de benzina este noua (asam ), schimbat furtun tur de la pompa catre carburator mentionez ca filtru meu de benzina este o modificare este un filtru de motorina de tractor, raba etc.
din ce am citit ce mi-ai scris mai sus la carburator unde este filtru acela micut parca imi zemuie putin pe acolodar nu cred ca acolo este problema, din ce am mai citit eu pe aici as mai banuii "pastilele acelea din pompa "dar pompa este noua. multumesc
stiflers41 întreabă: