O duci la un vopsitor auto, care sa o revopseasca cu vopsea facuta 'pe calculator'.
Cu rugaciuni si post, nu se schimba nuanta vopselei.
Poate daca ai rabdare vreo 5-6 ani, se va mai decolora putin acea pata, si o sa apara alte defecte ale caroseriei, care o sa capteze atentia ta, si a 'curiosilor', suficient cat sa treaca cu vederea 'retusul' din alt film.
Ai putea incerca sa o stergi cu diluant, dar nu stiu ce urmari va avea, fie dispare fie nu se va intampla nimic, fie distrugi toata vopseaua, depinde cat de bine ai vopsit aceea zona.
Teoretic daca ai fi vopsit tot elementrul (toata portiera) nu ar trebui sa ai pete, cel putin nu daca ai facut-o corect, dar daca ai vopsit doar zgarietura nu va iesi niciodata perfect, si se va observa din diferite unghiuri zona vopsita.
Un retus 'de la mama lui', cu pregatirea corecta (slefuit local, chit, sprit), vopsit 'gazat', eventual pistol de retus, lacuit, aplicat diluant de trecere si apoi polishat elementul, nu se observa nici la microscop.
Dar decat un retus pe 1/3 din suprafata elementului, cu tot tacamul explicat aici, mai bine revopsirea intregului element, doar cu chit, sprit, vopsea si lac. Dureaza si mai putin, nefiind necesar polish-ul.
Intr-adevar asa este, insa pentru un retus perfect trebuie ceva experienta si in acest caz e clar ca lipseste
O duci la un vopsitor competent.
Nu se invata meseria de pe o zi pe alta.
anonim_4396 întreabă: