Stii vorba aia,cand nu ai ce face iti faci singur de treaba exact asta faci si tu.
Afla ca la masina aia tu nu ai voie sa te atingi de transmisie, nu trebuie sa schimbi nimic nici un fluid, daca cauti in manual ala de la fabricant, acolo chiar spune clar, fluidul ala nul schimbi niciodata, spune ca moare masina si fluidul ala inca este bun.
Cel putin eu am avut un audi a6 din 2000 si asa scria in manual.Acu am un bmw si normal no sa-i schimb fluidul ala niciodata,nu vad pentru ce sa schimbi cand fabricantu spune sa nu schimbi nimic.
Fluidul ala se schimba doara daca ai avut un accident si ai pierdut,daca sa umblat la transmise si normal trebuie pus altul,in rest la o transmisie automata nu umbli niciodata,nu ai practic nimci de intretinut, pur si simplu uita ca masina aia are transmisie.
Aia e tot. Uleiul ce ai pus tu, desi ala nu-i ulei, este fluid hidraulic, deci ori a fost coincidenta si s-a intamplat sa ai probleme, ori poate ca nu ai pus cat trebuie.
Are smuncitora si ramane in a 3a de unde stii tu ca ramane in viteza aia?
Ai sincronizat cutia dupa schimb adica? hai ca asta e tare de tot.Frate unde ai fost si ce ti-a facut ala la masina voi nu sinteti intregi la cap pe bune.
Daca schimbi sa spun acel fluid ca nu ai ce face,asa vrei tu,nu ai ce sa sincronizezi nimic,nu umbli nicaeri,doara dai busonu,iese fluidu ala,pui altul la loc cu o scula speciala,aia e tot,ce sincronizare ce rahaturi.
E normal daca a umblat ala pe acolo te-ai scos,cum am spus ti-ai facut de lucru manual las ca e bine, mai baga de astea.
Ascula ce zic eu, conduc mamsini de astea, aici unde locuiesc eu numai asa sunt oate masinile, nu schimba nimeni nici un fluid la transmisie, fabrica spune clar nu te atingi de transmisie si tu lasi un habarnist sa sincronizeze
Ce naiba sa sincronizeze dupa schimb?
Nu oricine se pricepe sa inlocuiasca uleiul la o automata.Ca sa inlocuiasca tot uleiul nu doar jumatate au nevoie de scule mai speciale.
https://www.reviziecutie.ro/......p-oem.html