Ai scos silencerul din ea? (daca are)
Intreaba-l pe prietenul tau cu Bora, daca a pus doar finala, sau a mai facut ceva modificari.
Eu am taiat luna trecuta evacuarea la un Polo 1.4, am scos sitele din toba finala si intermediara, am curatat catalizatorul, am sudat alta iesire la finala, si acum, cand vine proprietarul cu ea, o aud si in relanti, prin termopane... De la coltul blocului
La Octavia mea, taiasem sitele din finala, am sudat alte iesiri, si dupa ce am ajustat lungimea iesirilor (erau doua tevi), am obtinut un sunet extrem de puternic si de gros. Nu l-am suportat nici o saptamana, si am pus o toba de E36, care nu mai urla decat la turatii ridicate.
Si la Dacii mi-am facut diferite evacuari, la una am schimbat iesirea finalei si am scos sitele, la cealalta am intermediara goala (fara site) din inox, si toba carub cu silencerul pus... Urla frumos asa, daca scot silencerul imi dau lacrimile, de cat de tare poate sa faca.
Pai si eu am ditamai toba. dar ma gandesc ca daca e din 2008 skoda creca are la mijloc in toba multe site de nu-mi da sunet mai deloc. si cu silenceru nu se mai aude deloc zici ca e toba normala. fara silencer se aude doar un pica urla mai tare motoru decat toba. ce imi sugerezi sa fac. doar e motor 1.6 ar tr sa faca calumea.
Probabil masina ta are catalizatorul mult mai complicat, fiind probabil Euro 5, fata de 3-4, cat au astea 'operate' de mine.
La catalizator nu te sfatuiesc sa umbli, vezi daca are toba intermediara, adica a 3-a toba, cu tot cu finala si catalizator. Daca o are, ar trebui inlocuita cu una din inox, goala, sau pus pur si simplu o teava directa in locul ei.
Un lucru usor pe care l-ai putea face, ar fi sa-i pui filtru de aer sport, ala modifica placut sunetul, daca obisnuiesti sa mergi turat va toarce mult mai agresiv atunci cand incepi sa "ii dai".
Probabil are multe site in toba intermediara... o sa o tai si o sa pun o teava de inox acolo sa vad cum merge... mersi mult
Tudortttt întreabă:
bogdannel977 întreabă: