Motoarele la care ungerea se face cu ajutorul uleiului adaugat in benzina sunt in 2 timpi (tot mai putin folosite) pe cand la moroarele in 4 timpi ungerea se realizeaza cu ajutorul unei pompe de ulei si un circuit separat al uleiului fata de cel al carburantului. Faptul ca acea maneta se ""incurca""cu carburatorul se pare ca este din cauza unei dereglari de ordin mecanic sau a unei uzuri avansate.Un mecanic bun o poate rezolva.
Deci e in 4 timpi?
Deci e in 4timpi? si ce carburator mi-ai recomanda cel vechi e de 50cc si setul e de 80cc
In mod normal carburatorul face fata la aceasta diferenta. Dar daca gasesti un alt carburator care sa se potriveasca si sa se poata monta fara modificari ar fi de preferat
Ce Disel? ca nu inteleg
Salut. "mecanicul care ti-a zis ca, crede ca e in 4 timpi ala nu stie sa repare scutere. daca ai bujie de dacie se pare ca e in 2 t. daca completezi cu ulei intr-un vas separat inseamna ca este 2 t. daca bujia se infileteaza in capul la cilindru este 2 t ( sa nu fie pe lateral la cilindru ). felicitari pentru scuterul tau Chinezesc. daca esti nelamurit cautama pe fb Stanculet Gabriel Gallus. astept funda