Daca ai lasat-o in stare de functionare, cu motorul bine reglat, verifici nivelul uleiului, al antigelului si lichidului de frana, apoi iei curent de la o alta masina, sau pui bateria la incarcat.
Primele 2-3 chei nu trage socul, si nu atinge pedala, dai cateva chei scurte, sa se stinga cel putin odata becurile rosii (sa urce ulei in rampa, sa nu porneasca pe uscat). Apoi, daca ai cama la pompa de benzina, dai pana auzi cum tasneste benzina pe retur. Apesi acceleratia de 2-3 ori pana la fund, tragi socul la jumatate si dai cheie fara sa atingi acceleratia, tii doar ambreajul calcat.
Faci o tura scurta, verifici franele, luminile, si pornesti la drum.
Bateria reincarcata pe redresor. Camera din carburator sa fie cu benzina. Bujiile curatate, preferabil altele noi, iar in capul pistoanelor cu o siringa pus cateva picaturi de ulei. Socul la jumatate, pedala de acceleratie foarte putin calcata. Platina curatata...vezi distanta la platina care trebuie sa fie de 0, 4 se masoara cu lera!