Masina cu cheita ar putea fi intervalul de service depasit (se face resetare) sau o eroare stocata pe undeva, pe care probabil ti-a zis-o cel cu diagnoza.
Avariile pot fi de la o alarma pe care nici nu stiai ca o ai, iar cineva i-a anulat sunetul. Sau poate fi de la butonul/releul din bord.
Problema asta apare cand inlocuiesti ceasurile de bord fara sa le scrii pe masina. Intra intr-un fel de safe-mode.
Du-te la cineva sa ti le rescrie, adic sa le imprecheze, ceasuri de bord, ecu, cip-uri din cheie. Acum desigur, asta se poate doar daca au fost inlocuite cu unele compatibile, altfel s-ar putea sa trebuiasca sa le mai schimbi odata.
Posibil sa fie vreo eroare in telecomanda.
Nu ai vreo a doua cheie pe care o poti incerca?
Daca face asa cu amandoua, inseamna ca trebuie sa fie din cauza masinii.
O constatare cu tester nu ar trebui sa coste foarte mult si nici nu dureaza mult.
Nu am a doua cheie si am dus-o si la tester degeaba tot asa face?