Prima data as verifica daca bateria e prinsa corespunzator in locasul ei, adica daca plusul si minusul sunt stranse corect si nu au joc.
Apoi as incepe prin a masura tensiunea bateriei (Acumulatorului) daca valoarea este de 12 V sau mai mica, bateria e pa.
Daca astea sunt in regula eu as apela la un electrician auto ca nu stiu ce sa-i fac mai departe
@panamax cand sunt uzare periile alternatorului masina porneste la a 10 cheie in suturi, de cele mai multe ori porneste doar impinsa! Nu zic ca nu poate fi asta, dar cam cele descrise de mine sunt simptomele acestui lucru, el nu a zis nimic de pornirea grea.
Cine stie de ce se aprinde si se stinge in functie de turatie martorul din bord?
Hai ca furi curent, si incurci demarorul cu alternatorul
Mars ma!
In 99 % din cazuri nu mai incarca alternatorul, si este din vina releului de incarcare atasat de el.Are acolo niste perii care se uzeaza si fac contact din cand in cand.
Recomand releu nou.
Releu se poate si curata, si cam cat de greu e sa schimbi acest releu sa zicem ca acesta de vina?
Posibil sa fie duse periile.Aceeasi problema am avut-o si eu