Fumul alb poate fi de la ulei, iar faptul ca s-a turat singura, sustine ipoteza consumului de ulei.
Cred ca te-a lasat, sau te lasa turbina. Verifica admisia, porneste motorul cu tubulatura demontata, si vezi daca arunca mult ulei. O turbina "dusa" stropeste de-a binelea.
Eu stiam ca fumul alb e dat de lichidul de racire, iar cel negru de arderea uleiului...
Poate fi fum alb de la antigel, dar cel negru vine doar de la amestec prea bogat în combustibil (fie el diesel sau benzină), ori prea sărac în aer.
Fumul de ulei este albicios sau albastru. Depinde de cantitatea și temperatura la care arde.
Bătrânețe haine grele!
Aveți carnetul de service al modelului? Câți kilometri reali are? Vreodată i s-a făcut revizie generală, care se face la orice model în funcție de numărul de kilometri, cam după ce trece de 100-150 de mii de kilometri.
E60, e al doilea model BMW, după seria 7 din 2001 care a beneficiat de o informatizare masivă pentru orice funcție a vehiculului. Chiar dacă este manuală, funcțiile sunt controlate de un computer de bord, care a dat rateu. La service, cu un tester, verificați dacă are eroare la computerul mașinii, dacă nu mașina pe rampă și revizia motorului, prin desfacerea sa, înlocuirea segmenților, garniturilor, catalizatorului etc.
Asta e varianta pe lung a "Nu stiu, du o la mecanic"?
Nu, căci am habar de mecanică, e ceea ce spune orice mecanic: accelerație involuntară, fum alb, reprezintă o problemă mecanică care nu se rezolvă ca la Dacia 1300 cu șurubenița în fața blocului. Iar, la e60, e vorba de faptul că este vorba de un model inovativ, care nu se poate repara în fața blocului.
anonim_4396 întreabă: