| yonutzBT a întrebat:

Detin un opel astra g 1.7 CDTI si azi m-am confruntat cu o problema. Dimineata ( pe 8 30 ) m-am gandit sa plec cu masina la magazin am pornit motorul toate bune si frumoase pana cand am observat ca nu imi functioneaza servo-directia iar martorul de la alternator din bord nu se mai stingea. Am luat un aparat de masura si am masurat cu motorul pornit si am obtinut o valoare de 12.30V metionez ca aceasta valoare scadea cu 0.01V odata la 2-3 secunde si am oprit motorul. Pe la ora 14 m-am gandit sa-i mai dau o cheie si ce sa vezi motoru a pornit bine din prima dar dupa maxim 15-20 de sec martorul s-a stins. Am masurat din nou tensiunea de la bornele baterie cu acelasi aparat si am obtinut o valoare de 14.20 V fara nici un consumator pornit( cu luminile aprinse aeroterma la 4 si radioul am obtinut 13.96V).Primul semn pe care l-am avut a fost acum 2 saptamani. Martorul de la alternator nu s -a stins instantaneu odata cu pornirea motorului ci odata cu martorul de la ulei. Nu am dat importanta prea mare atata timp cat am vazut ca s-a stins acel martor.Din ce am observat martorul se stinge mai greu dimineata cand e rece si afara si motorul( azi au fost 3 grade ). Ieri am venit de lasi ( cam 100 km sunt pana acasa) si nu am avut nici o problema cu acel martor. Va rog sa imi spune-ti daca v-ati confruntat cu o problema similara...sau posibile cauze care ar putea fi! MULTUMESC ANTICIPAT!

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Aici primesti informatii de la multi dar pana ajungi la problema adevarata iti faci cateva idei in legatura cu ce ar avea masina ta, aia nu se repara pe loc drept fara sa o urce pe o plataforma si necunostintele personale mai mult rau face masinii, duo la o diagnoza sa se vada cu adevarat cauzele care le are, manualul masinii la fel iti zice ce are cand se aprind anumiti martori

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poate sunt carbunii consumati de la alternator si se inlocuiesc cu tot cu releu.
Acesta este primul simptom cateodata incarca cateodata nu.
Diagnoza computerizata faci degeaba ca nu face altceva decat sa-ti masoare tensiunea ceea ce tu ai facut deja.
Daca ai 14 v inseamna ca incarca si se stinge martorul in bord.

| Maioru a răspuns:

Tot ce te pot sfatui ca tot ce tine de electrica se rezolva NUMAI de cineva care se pricepe si nu dupa ureche.Pericol de scurt circuit si de incendiu.Deci nu este de joaca, la o adica toti sunt meseriasi

| StefanL a răspuns:

Eu cred ca este de vina alternatorul in sine.e pe jumatate defect.sau o problema electrica.Du-te cu ea la calculator...