Aici primesti informatii de la multi dar pana ajungi la problema adevarata iti faci cateva idei in legatura cu ce ar avea masina ta, aia nu se repara pe loc drept fara sa o urce pe o plataforma si necunostintele personale mai mult rau face masinii, duo la o diagnoza sa se vada cu adevarat cauzele care le are, manualul masinii la fel iti zice ce are cand se aprind anumiti martori
Poate sunt carbunii consumati de la alternator si se inlocuiesc cu tot cu releu.
Acesta este primul simptom cateodata incarca cateodata nu.
Diagnoza computerizata faci degeaba ca nu face altceva decat sa-ti masoare tensiunea ceea ce tu ai facut deja.
Daca ai 14 v inseamna ca incarca si se stinge martorul in bord.
Tot ce te pot sfatui ca tot ce tine de electrica se rezolva NUMAI de cineva care se pricepe si nu dupa ureche.Pericol de scurt circuit si de incendiu.Deci nu este de joaca, la o adica toti sunt meseriasi
Eu cred ca este de vina alternatorul in sine.e pe jumatate defect.sau o problema electrica.Du-te cu ea la calculator...