Salut,
Imi plac foarte mult sfaturile primite..mai ales de la traieste clipa.
Am un prieten care a patit cam la fel cu acelasi tip de masina. Problema era EGR infundat, si cauza a fost mers subturat. A curatat egr si problema a fost rezolvata.Am spus cam la fel pentru ca lui ii facea tot timpul.
La tine daca spui ca face aleator poate fi alta cauza.
O alta varianta ar putea fi ceva de pe la turbina. Daca este cu pale variabile este posibilitatea a se stanga calamina in jurul palelor si sa nu le mai poata schimba pozitia. Schimbarea pozitiei se face prinr-un actuator actionat electric, iar daca intampina rezistenta de la calamina, da err si turbina iese din functionare.
https://www.youtube.com/watch?v=8f_CDLjZ_7c
Exista posibilitatea ca la repornire motor sa revina de moment.
Mai poate fi vreo valva cara da drumul la gaze in turbina si care nu face serviciu cum trebuie.
Mult succes.
Daca eu iti pun o lista cat biblia schimbi tot pana ai noroc sa descoperi ce a fost? Incearca la unu cu un test computer pentru auto nu la de astia care schimba curele la masini de spalat.
Scoasa din viteza nu ar trebui sa treaca de 3500 rpm.
Daca apesi ambreiajul se duce mai sus.
Ideea este ca pot fi foarte multe cauze cand nu mai trage bine,fara ca eroarea sa apara pe tester.
Poate fi turbina murdara,filtrul de aer imbacsit, esapamentul infundat, debitmetrul care a luat-o razna, un furtunas de vacuum fisurat, furtun de turbo spart etc.
Egr-ul nu iti ia puterea.
Chestia e ca nu tot timpul face! Are momente și momente! Și asta în timp ce merg!
Un tester opcom costa 120 ron.
Am programat si chei cu asa ceva.
O diagnoza costa de la 50 in sus.