Si cu volan pe dreapta, da ce mai conteaza ca are 300. 000km, scrie BMW pe ea? scrie.
Nu e cazan. Cazan se numeste o masina cand nu mai poate! Ii cad portierele, ti-e frica sa ramai fara roti cand te duci undeva. BMW, Mercedes, Unele vw sunt facute pentru a duce foarte mult! De exemplu, e39 duce mult, chiar daca are unele probleme. La e39 sunt 2 motoare destul de folosite pe diesel. unul mai vechi si unul putin mai nou. E vorba despre 2.5 TDS si simplu. Cel TDS este mai bun ca cel simplu.La e39 mai sunt cateva motoare pe diesel, dar si mai multe sunt pe benzina. Despre e60, tine si el mult. Are cam aceleasi motoare ca e39 dar mai noi, desigur. Eu as prefera un bmw din 95 (o pisicuta de exemplu. adica un bmw e36). Are piesele foarte ieftine, ii pun un 2.5 vanos (160-180cp parca stock) si se si duce, si cu consumul, asa si asa. Cam 8-10 mix. TU ti-ai lua un logan in leasing, iar la 400 000 km te miri ca scoate un fum zici ca-i locomotiva. Mai bine m-ai spanzura decat sa-mi iau un logan.
Nu. Cazan este o masina care scoate fum ca un cazan. Iar daca tu preferi o masina din secolul trecut in detrimentul unei masini noi n-ai decat sa-ti iei si o caruta, ca tot aia e.
O masina care are 400000 km e un harb, indiferent de marca. Troncane din toate incheieturile si tremura la pornirea de pe loc. Scoate o perdea de fum. Faptul ca inca mai poate asa cum zici tu nu o face sigura. Eu cu asa ceva nu am cum sa merg ca nu am relatii la ITP si nici nu-mi risc viata. Si nici nu-s tampit sa stau numai pe sub masina sa repar cand mai cade cate o piesa.
Tatal meu a avut un mercedes din 2000 de vreo 1 mil de km si ceva. Masina nu a prea fost intretinuta, dar inca mergea! Era stabila, nu scotea fum de nici o culoare, si ii punea DOAR piese second pe ea. Motorului nu i s-a facut schimbul de ulei de mult timp, iar uleiul era negru si avea o densitate ca mazga. Totusi, mergea! Se tinea, chiar si la varsta sa. Si nu esti tampit daca repari o masina veche, caruia ii cad piesele de pe ea. Asta este o pasiune! Putini chiar au o pasiune pentru masini. Salut!
O fi un hobby pentru unii, dar e un hoby scump. Prefer sa merg la pescuit. Masina o ai ca sa circuli si sa-ti faci treaba cu ea nu sa bagi bani in ea o data pe saptamana.
Te inteleg perfect . Tatal meu gandeste exact ca tine, si o parte din mine il intelege, dar alta are o pasiune nebuna de masini cu motoare mari, consum exagerat si multe fite, burnout-uri, drifturi etc. Acum inca sunt mic. poate cand voi creste voi gandi exact ca multi altii. Dar pana atunci, am sa ma bucur de viata si am sa imi continui pasiunea cu masinile.
Din Germania, un e39 mai ''dus'' cu aproape 300.000 km e cam 4000 euro. sunt si mai rele cu vreo 3500, dar pretul cel mai mic e de 3300, 3400. Daca vrei una mai buna, iti va lua cam 4500-5000. Daca te referi la e60, cel mai ieftin e undeva intre 5800 pana la chiar 15 000. Dintre e39 si e60 ti-as recomanda e39. Acum, depinde de tine. Salut